Rimmel Lasting Finish rúzsok

12:43 Varjúlány 6 Comments



Már jó pár hónapja, hogy használgatom ezeket a rúzsokat, azt hiszem, éppen ideje írnom róluk.:)
A külsejük összességében tetszik, szerintem csini ez a padlizsánlila tok, a ferde tető pedig egyedi, bár nem vagyok benne biztos, hogy praktikus is.
Nem túl könnyű, nem kotyog... szó, mi szó, elégedett vagyok vele, de nekem azért a Catrice rúzsai jobban tetszenek.





 (214; Firecracker)

 (070; Airy Fairy)


Az illatukat gyümölcsösnek mondanám, nem kellemetlen, sőt, szerintem a többségnek még tetszene is, de én nem vagyok oda érte, szerencsére csak használat közben érzem, később már nem.
Az állaguk inkább keményebb, mint túl lágy, emiatt kicsit nehezebb felkenni, de nem vészes a dolog.
Én úgy érzem, hangyányit szárítanak, ezzel még nem is lenne nagy problémám, mivel tényleg csak minimálisan vettem észre, viszont sajnos hajlamosak beülni a száj apró kis redőibe, ez engem már jobban zavar. 


070; Airy Fairy, 214; Firecracker


Én sokakkal ellentétben az élénk ajkakat preferálom, szemben a natúrakkal, soha nem is voltam oda az ilyen rúzsokért, kísérletezgettem velük, de nem tetszett az eredmény. Az Airy Fairy az első olyan nude árnyalat, amit elfogadhatónak találok magamon, igaz, utcára eddig még ezzel se merészkedtem ki. A Firecracker egy kissé narancsos piros, igazi tüzes szín, azonnal megszerettem.:) 
Fényük nem sok van, nem teljesen mattak, de közelítenek hozzá, aki nem szereti ezt, rádobhat egy kis szájfényt, én is gyakran úgy hordom a Firecrackert, ráadásul akkor kevésbé szembetűnő, hogy beleül a száj redőibe.

A tartósságuk egészen jó, de a címke által ígért nyolc órát természetesen nem bírják, igaz, én nem is szoktam hinni az ilyesminek. Egy ivást még hellyel-közzel átvészelnek, de evés után igazítani kell ezt is, mint minden szájkencét.

Sminkben itt és itt találkozhattatok velük.:)


Összefoglalva: Sikerült megszeretnem ezeket a rúzsokat, még akkor is, ha nem tökéletesek, mert a színeik nagyon csábítóak.:) Ha meg tudsz barátkozni azzal, hogy hajlamosak beleülni az ajak apró redőibe, és nem zavar a csöppet keményebb állag, szerintem érdemes megnézni őket.:)

6 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon tetszik <3 Tallán az Airy Fairy egy kicsit jobb, de a Firecracker is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, szerintem is remek a színválasztékuk.:)

    VálaszTörlés
  3. én is megvettem a pirosat, nagy kedvencem lett , és az illatáról ne is beszéljünk :D imádom :)

    VálaszTörlés
  4. Húú mind kettő tetszik :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem a Rimmel rúzsokat :$ ezek is nagyon tetszenek*-*

    VálaszTörlés
  6. Húú de szépek, az Airy Fairy kísértetiesen hasonlít a 08-as Kate Moss rúzsra. Nagyon szuperek! Én is szeretem a Rimmel rúzsokat. :)

    VálaszTörlés