Douglas Absolute Spicy limitált kiadás

9:23 Varjúlány 2 Comments

A Douglas sminkvonala nyárra is megörvendeztet minket egy limitált kollekcióval, lássuk, miket fog tartalmazni.:)



Kapunk egy bronzosítót, ami tulajdonképp minden nyári kiadás kötelező darabja. Mostanában pont kezdek megbarátkozni ezekkel a termékekkel, kíváncsi leszek, mennyire sötét élőben, ha nem annyira, akkor talán el is gondolkodom rajta.:)




Jön egy dúsító hatást ígérő szájfény is, barackos-narancsos árnyalatúnak ígérkezik, de a pigmentáltságát illetően vannak kétségeim... 



A kollekció tartalmaz egy sima csokibarna szemceruzát is, ez engem most nem hozott lázba. 




Valamint egy különleges, bronzos-narancsos-tüzes lakk is érkezik, talán annyira nem az én színem, de így, képeken keresztül nagyon izgalmasnak tűnik.:) 




Az utolsó darab pedig egy kabukiecset, a külseje ennek is igazodik a kollekció többi darabjához, viszont nekem kicsit soványkának tűnik.


Ami engem így, első látásra megfogott, az a bronzosító és a lakk, de azt hiszem, ezekről is csak élőben fogok dönteni, a többi engem most hidegen hagyott, egyedül talán még a szájfény teszterét fogom közelebbről is megvizsgálni.


Nektek hogy tetszik?:)

2 megjegyzés:

  1. nagyon tetszenek, imádom a bronzt nyáron; kár, hogy közel s távol nincs douglas:(

    VálaszTörlés
  2. Jaj, az tényleg kár.:(
    Hozzám annyira nem illenek a bronzos árnyalatok, de tény, hogy nyáron gyönyörűek.:)

    VálaszTörlés