Manhattan Rocktopia limitált kiadás

12:32 Varjúlány 8 Comments



A Manhattan a Buffaloval közös kiadás után egy újabb körömlakkokból álló limitált kollekcióval jelentkezik, amely a Rocktopia névre fog hallgatni.
Hat sima, és két repedezős fedőlakkot fog tartalmazni, nézzük a színeket.:)




1; Guitar Glam



2; Miss Mud



3; Front Glow



4; Rock the Grass



5; Hippie Yeah!



6; Stage Diver



1; Crack’ n’ Roll


  
2; Disco Finger


Hüm... bevallom, engem most ez a kollekció nem ragadott magával.
A repedezős lakkok azt hiszem, nem illenek hozzám, így azok eleve kiesnek, a simák közül talán az első kettőre, a korallra és a nude-re lennék kíváncsi élőben is, esetleg még a türkizre, de... ezeket se érzem kihagyhatatlannak.



Nektek hogy tetszik?:)

8 megjegyzés:

  1. Én általában nem vagyok oda a nude árnyalatokért, de ez most nekem is tetszik.:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a 2. és 5. lakk szine tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. 5. és 6. lakk nagyon bejön, mondjuk még egy Manhattan lakkom sincs

    VálaszTörlés
  4. Az én kedvencem a Guitar Glam árnyalat. Szerintem magamévá fogom tenni... :-)

    VálaszTörlés
  5. hmm talán a Stage Diver és a Front Glow amit elfogadnék :)

    VálaszTörlés
  6. Ezeket lehet már kapni nálunk? A Rock the grass nagyon jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
  7. Hú, én amikor legutóbb jártam DM-ben, még nem volt, igaz, annak már van vagy tíz napja.:)

    VálaszTörlés