Újabb Beyoncé illat!

11:25 Varjúlány 5 Comments



Ha Beyoncé új illattal jelentkezik, annak mindig nagyon örülök, ugyanis az első parfümje, a Heat az egyik nagy-nagy kedvencem. A legutóbbi, neve alatt megjelent üvegcséért, a Pulse-ért nem vagyok oda, nem rossz, de nem is az én világom, viszont most a Heat egyik újabb "fiókillata" ígérkezik őszre.
Az eredeti parfüm Rush változata sem sikerült véleményem szerint annyira jól, mint amilyen az anyaillat, de mégis, most reménykedem, hogy ez a lila üvegcse egy újabb kedvencemet fogja rejteni.:)

A Fragranticán az orientális-virágos kategóriába sorolták, számomra ez már jót sejtet.:)
Az illatjegyei között megtalálható a szilva, a csillaggyümölcs, az orchidea, a pacsuli és többek közt a szantálfa is.

Mit gondoltok?
Szeretitek Beyoncé illatait?:)

5 megjegyzés:

  1. Nekem a Heat Rush a kedvencem :) Viszont nem találom tartósnak :( És sokan írtak hasonló véleményt róla, illetve a többi Beyonce parfümről :/

    VálaszTörlés
  2. A Rush sem rossz, csak nekem egy kicsit túl gyümölcsös.:)
    A sima Heat rajtam brutálisan tartós, a Rush már kevésbé, de az én bőrömön az is elég jól "működik".
    Azt hiszem, ez is kicsit egyénfüggő.:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem pont a Heat Rush jött be nagyon, a Heat is, de a Rusht 2× is újravásároltam... :) A Pulse nekem se jött be, pedig nagyon vártam. Mivel ezt nem vártam és csak most láttam, így biztos bejövős lesz:D Viccet félretéve, tuti, nekem is nagy kedvencem lesz, alig van olyan "lila illat" , ami ne tetszene:)

    VálaszTörlés
  4. Egyszerre írtunk.:)
    A lila illatok tényleg jók szoktak lenni egyébként, jaj, egyre jobban várom, hogy megszimatoljam.:)

    VálaszTörlés
  5. Nem az én illataim,én a "rafinált"sportosabbakat kedvelem

    VálaszTörlés