Douglas Absolute Nails nyár

8:49 Varjúlány 2 Comments

A Douglas körömlakkcsaládja minden évszakban előrukkol három új limitált árnyalattal, lássuk, milyenek lesznek a nyáriak.:)


Ready To Go



Hawaiian Sunrise



Never Topless


A három árnyalat közül nekem magasan az első, a Ready to go tetszik a leginkább, valóban slágerszín ebben a szezonban, plusz... én szeretem is ezeket a narancsos-korallos árnyalatokat a körmömön, csupán annyi a gondom vele, hogy már van pár hasonló lakkom.
A Hawaiian sunrise is egész érdekesnek tűnik, de nem is tudom... majd kiderül élőben.:) A Never toplesst viszont nem tudom hova tenni, átlátszó lakk limitáltként? Én valami különlegesebbet választottam volna harmadiknak. 


Nektek hogy tetszik?:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek engem is a Ready to Go fogott meg, mennyibe kerültek? :)

    VálaszTörlés
  2. 1500 körül mozognak, soha nem tudom pontosan.:$

    VálaszTörlés