Lancome Hypnose Doll Eyes szempillaspirál

6:46 Varjúlány 2 Comments

Az Anyukámtól átvett parfümhöz tartozott két mintatermék is, egy pár milliliteres szempillaspirál és egy miniceruza is, az előbbiről szeretnék most írni.:)


A normál kiszerelés azt hiszem, teljesen más külsejű, de azt kell mondjam, ez is nagyon igényes, tetszik ez a fényes fekete külső és a kevés ezüst díszítés.




Ami az első használatkor meglepett, az a festék erőteljes, virágos parfümillata. Eleinte nagyon nem tetszett, de mostanra sikerült megbarátkoznom vele, illatként nem locsolnám magamra, de így, naponta pár pillanatra egészen kellemes.
Az állaga szerintem pont ideális, nem szeretem a túl sűrű festékeket, ez is inkább folyós, de a ló túloldalára se esik át.




A keféje inkább keskenyebb, mint duci,a vége felé elkeskenyedő, kúp alakú. Idén tavasszal több cég is jelentkezett hasonlóval, a Catrice The Ginat-jának formája kísértetiesen hasonlít rá, bár az arányaiban jóval nagyobb.
Nekem egyébként bevált, könnyen tudok vele dolgozni, odaférek a pillák tövéhez is vele.




A hatásával kapcsolatban úgy tapasztaltam, hogy ez sok spirállal ellentétben az első használatokkor volt a legjobb formájában, és egy-két hét után már nem volt az igazi. Nyilván ez köszönhető a kis kiszerelésnek is, ez könnyebben kiszáradhat.
A képeken már nem a legjobb formáját mutatja, sajnálom, hogy nem fényképeztem korábban, de... nekem még ennek ellenére is tetszik. Egy rétegben vékony, hosszú pillákat varázsol, ezt a hatást keresem mostanában. Két rétegben talán már a hétköznapokra picit sok, de szerintem alkalmi, erősebb sminkekhez simán megállja a helyét úgy is.
De ennek ellenére, hogy elégedett vagyok vele, nekem összességében mégis jobban tetszett az előtte használt spirálom, a Lash Architect 4D hatása, kicsit hasonlónak éreztem a pilláimon a kettőt, de az talán még drámaibb volt.


Összességében: Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezt a szempillaspirált, az illatával is sikerült megbarátkoznom és a keféje is tetszik, a hatása pedig pont olyan, amilyet mostanában preferálok, igaz, volt már spirál, amely nagyon hasonló, de még drámaibb pillákat varázsolt.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a formája, cask gondolom a teljes ára borsos... :$

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom a pontos árát, de... tényleg nem pénztárcabarát kategória.:/

    VálaszTörlés