Love2Smile organikus fürögolyók

12:03 Varjúlány 4 Comments

 

Már korábban, valamikor év elején kapcsolatba kerültem a Love2Smile-lal, számomra több okból is nagyon szimpatikusak voltak, de csak most jutottam el odáig, hogy kipróbáljam a termékeiket.:)

Először is muszáj leszögeznem, hogy van valami, ami számomra haaatalmas piros pont, mégpedig az, hogy magyar termékekről van szó. Az élelmiszereknél mindig nagyon figyelek erre, és ha csak lehet, hazait választok, de a kozmetikumoknál ezt nemigen tudom megtenni, mivel egy kezemen meg tudom számolni, hány magyar céget ismerek. Szóval... ez számomra hatalmas előnyt jelent.:)

A másik pozitívuma az alábbi fürdőgolyóknak az, hogy organikusak. Őszintén szólva én eléggé hadilábon állok a természetes összetevőjű kencékkel, van, amikor nagyon szimpatizálok velük, de aztán jön egy rossz tapasztalat, és hagyom az egészet... Azt a következtetést sikerült levonnom az eddigi kísérletezgetéseimből, hogy nem mindenből van olyan jó a natúr, mint a csúnyább összetevőkkel rendelkező változat. Persze lehet, hogy csak én várok el túl sokat, és megéri megkötni ezt a kompromisszumot, de attól még én úgy tapasztaltam, hogy vannak terméktípusok, amikben nagy a minőségbeli különbség. Natúr tusfürdőt eddig nem sokat próbáltam, de úgy érzem, abból jobbak a hagyományos változatok, ugyan ez a helyzet a hajápolási kencékkel, sminkben sem mindig az igaziak, viszont testápolási termékek között remek dolgokat találni, a természetes szappanokat azt hiszem, nem véletlenül szeretik annyian, arcápolási termékek is vannak viszonylag jók, és az eddigi tapasztalataim szerint a fürdőkészítményekben sincs lényeges különbség, akkor meg már inkább legyen natúr, mint sem.:)

Na, de akkor térjünk rá a bejegyzés tárgyaira.:)




A fürdőgolyók csomagolása hihetetlenül bájos, aranyos, el is tettem a dobozkákat. Láthatóan figyeltek a kidolgozásra, szuper, hogy még ilyen kis "nyitófülecskét" is terveztek rá, én mindig díjazom az ehhez hasonló apró figyelmességeket.




A külsőségekkel kapcsolatban csak annyi megjegyzésem lenne, hogy maga a fürdőgolyó óhatatlanul is morzsolódik, "porol" kicsit, ami nem baj, csak sajnos a dobozka illesztései között valahogy hajlamosak ezek a kis szemcsék kiszökni, és ez kellemetlen lehet. Erre talán valamilyen celofános pluszcsomagolás megoldás lehetne.:)




Mindegyik fürdőgolyónak issteni illata van, már a dobozkában is.:) A vízbe dobva pezsegnek, de két-három perc alatt még a legnagyobb is eloldódik. A vizet nem, vagy csak minimálisan színezik, én úgy vettem észre, hogy a megfelelő hatás érdekében kell a nagyobb méretű, akkor lepi el az egész fürdőszobát az illat. Az én kedvencem annak ellenére, hogy nem vagyok rózsaimádó,  az Angyali rózsakert lett, ennek a legintenzívebb az illata mind közül, és ennek éreztem némi plusz hatását is: lágyabbá, már-már selymessé tette a fürdővizemet és a bőrömet is, igazi kényeztetés. A Frissítő mentamező neve árulkodó, abszolút ébresztő-élénkítő hatása van, nekem ez a második kedvencem, számomra valamiért a tavaszt idézi. A Tündéri citrusliget áll tőlem a legtávolabb, semmi gond nincs vele, csak én általában nem vagyok oda a citrusos dolgokért. Ez is talán frissítő hatású picit, de engem inkább ellazított.

Ha egy fárasztó nap -vagy a vizsgaidőszak- után egy kis lazításra, kényeztetésre fogok vágyni, biztos, hogy be fogom vetni ezeket a fürdőfolyókat, a rózsásból már be is szereztem némi utánpótlást.:)


Összességében: Ha egy kis különlegességre vágytok este, fürdés közben, én mindenképp ajánlom ezeket a fürdőgolyókat, semmi rosszat nem tudok mondani róluk, természetesek, finom illatúak, valóban kényeztetnek, ráadásul természetesek és még magyar termékek is, szerintem alkalmanként belefér ennyi bűnözés.:)

* A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.

4 megjegyzés:

  1. Bár nem tartozik szervesen a témához, de meg kell mondjam, valami elképesztő ennek a kis kompaktnak a makrója! O.o Utánszerkeszted, vagy alapból ilyen?

    VálaszTörlés
  2. Néha szoktam szerkeszteni is, de általában nem, ezekhez se nyúltam.:)
    A makrójával egyébként én is nagyon elégedett vagyok, ebben a legjobb, bár nagyon el kell találni vele a fényviszonyokat.:)

    VálaszTörlés
  3. Tudom, az enyém is ilyen :) Félhomályban képtelen normális makrót lőni, de ha hétágra süt a nap megerőlteti magát, és néha még én is meglepődöm, milyen szép kis mélységélességűeket lehet vele lőni. :)

    VálaszTörlés
  4. Üm... az én kicsikém igazából a nagyon erős fényt se viseli jól, valahol a középút kell neki, nem tűző nap, de még nem is borult idő.:)

    VálaszTörlés