Gliss Kur Ultimate Repair balzsam

2:17 Varjúlány 2 Comments



Nemrégiben vészesen megfogyatkozott az Elséve tükörfény fújkálós balzsamom, és mivel én ha göndören hordom a hajam -és ez újabban igen gyakori-, mindig ilyesmit hívok segítségül, be is szereztem némi utánpótlást. Most nem maradtam a L'Oréal háza táján, újabban nagyon szívesen kísérletezgetek hajas kencékkel, úgyhogy kipróbáltam a Gliss Kur egyik termékét, azt hiszem, ideje megírnom róla a tapasztalataimat.

 



A csomagolásában nincs semmi érdekes, egyszerű műanyag flakon lecsavarható szórófejjel és kissé gyengének tűnő kupakkal. Nem nagy tragédia ez, de a L'Oréalnak is ilyen van, és bizony elég hamar eltört... eddig ez bírja a strapát, remélem, így is marad.:)

Ez a balzsam kétkomponensű, a címke fel is hívja a figyelmet arra, hogy állítva kell tárolni, használat előtt pedig össze kell rázni. Sokat egyébként -a többi Gliss Kur balzsammal ellentétben- nem látunk a folyadékból, mert szinte az egész flakon le van matricázva, ami látszik belőle... hát, szerintem nem túl gusztusos, maradjunk ennyiben.:)

Az illata elég furcsa, közel sem vagyok biztos benne, hogy mindenkinek tetszene, de engem megnyert. Valamilyen férfitusfürdőre emlékeztet... azt hiszem, ahhoz illene leginkább, bár az én emlékeimben mintha a fekete Duschdasnak is hasonló illata lett volna. Egyébként annyira nem tartós, a használat után én még legfeljebb egy-két órát érzem, és annyi.

Azt ígéri, hogy javítja a haj extrém sérüléseit, kívül és belül egyaránt. Nos... nekem szerencsére nincs annyira károsodott hajam, de azért jól jön neki némi plusz ápolás, és azt ettől meg is kapja. Valóban selymesebbnek, egészségesebbnek tűnik a használata után, így én abszolút elégedett vagyok a hatásával.
Viszont van egy apró hátulütője is a dolognak... ez bizony tényleg egy elég erős kence, valószínűleg emiatt is annyira hatásos, de ezért cserébe kicsit zsírosít. Tudom, hogy sokak szerint ez nagy hátrány, de én úgy gondolom, hogy ez a termék eleve nagyon száraz, sérült hajra lett kitalálva, és azon nem biztos, hogy ez akkora gondot jelent. Mivel nekem csak enyhén száraz a hajam, ezért óvatosabban fújkálom, így viszont nincs problémám vele, napi használatnál azonban lehet, hogy már nekem is túl sok lenne.


Összefoglalva: Én egy egész jó balzsamnak tartom ezt, de azt hiszem, nem lenne mindenkinek a kedvence. Az illata elég megosztó lehet, és bár valóban hatásos, azt hiszem, tényleg csak száraz, esetleg normál hajra alkalmas, akinek a hajkoronája zsírosodásra hajlamos, keressen valami mást, viszont ha száraz, károsodott hajra gyorssegély kell, egyáltalán nem rossz választás!

2 megjegyzés:

  1. Nekem az összes Gliss balzsammal az az egyetlen gondom, hogy zsírosítanak. Ja, meg a tetőtől talpig címke, ami nem tetszik, mert szeretem látni, mennyi van még a flakonban.

    VálaszTörlés
  2. Az biztos, hogy -ez legalábbis- nem zsírosodásra hajlamos hajra való.
    A címke nem csak ezen a típuson ilyen? Én úgy emlékeztem, a többi típuson áttetsző.:$

    VálaszTörlés