Firecracker

7:05 Varjúlány 3 Comments


 
A múlt reggel a szokottnál kicsit -úgy öt perccel- több időm volt a készülődésre, így nem a mostanában kialakult rutinomat követtem a szememen -Paint pot és szempillaspirál-, hanem előkaptam pár szemhéjpúdert is.

Egy kicsit fényesebb taupe árnyalattal próbálkoztam a 88-as palettából, de nagyon nem voltam elégedett vele, ezért kiegészítettem egy kevéske sötétebb szürkével, ebből satíroztam el kívül egy kicsit. A belső szemzugba az egyik örök kedvenc színemből, a Mystic Lemonból tettem egy leheletnyit. Végül, hogy mégse legyen annyira láthatatlan a sminkem, feldobtam egy vékony tusvonalat, majd jöhetett a szemceruza-szempillaspirál.
Az arcomra egy barackos krémes pirosítót tettem, ebbe ütögettem egy csöppnyi bronzosítót, a számra pedig egy tüzes-pirosas rúzs került.





Arc:
Missha Signature BB krém (21)
E.L.F. Studio krémpirosító (Tease)
Douglas bronzosító

Szem:
Catrice szemhéjalapozó
88-as paletta (10/4)
Szürke Douglas paletta
Essence szemhéjpúder (43; Mystic Lemon)
Maybelline Master Precise szemhéjtus
Lancome Le Crayon Khol Noir
Catrice The Giant szempillaspirál

Száj:
Rimmel Lasting Finish rúzs (214; Firecracker)

3 megjegyzés: