Limitált DKNY Be Delicious illatok!

10:14 Varjúlány 3 Comments




A már sok verzióban kiadott DKNY illat, a Be  Delicious újabb limitált kiadással jelentkezik, mely a Hearts The World névre hallgat.

A NYC-nek csak a doboza lesz különlegesebb, az illat maga változatlan marad, mivel ezt eredetileg is New York inspirálta.




A DKNY Be Delicious Londonban megtalálható lesz a zöldalma, a ribizli, a jácint és a rózsa, valamint a vetiver és a borostyán.


A Rio már egy energikusabb illatnak ígérkezik, alma, maracuja, narancsvirág, gardénia, mirha, szantálfa... ez mindenképp meg szeretném szimatolni.

A Párizs által inspirált parfüm központjában a gála alma és az ibolya van, de megtalálható benne a pacsuli, a jázmin és a vanília is.


Én már jó ideje szemezgetek a sima Be Delicioussal, finom-finom, de azt hiszem, nem nekem való, én jobban szeretem a kicsit édesebb, nehezebb illatokat. Ennek ellenére ezek a limitált kiadások felkeltették a figyelmem, ha több nem is lesz a kapcsolatunkból, de biztos, hogy megnézegetem majd őket a polcokon.:)


Nektek hogy tetszenek?:)

3 megjegyzés:

  1. jaj őket múltkor én is láttam a Müller kirakatában, ha egyszer eljutok oda akkor én is megszagolom őket!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néznek ki, engem is megfogtak!!!

    VálaszTörlés
  3. Titanilla: Hú, felétek már van? Én itt legutóbb még nem láttam.:/
    Zenzen: Szerintem is aranyosak ezek a kis üvegek.:)

    VálaszTörlés