C'mon Chameleon - Step by step

12:40 Varjúlány 6 Comments



Először is szeretnék elnézést kérni, nagyon rég nem volt már step by step, pedig pont a legutóbbi ilyen bejegyzésnél írtátok, hogy szeretnétek még ilyet, de mostanában jóformán semmire nincs időm.:$

Mióta végre sikerült beszereznem a Catrice híres-hírhedt szemhéjpúderét, a C'mon Chameleon-t, sokféle sminket készítettem vele, most ezek közül szeretnék megmutatni egyet.:)




1. Először is szemhéjalapozót használtam, majd jöhetett egy kék krémes szemfesték, úgy vettem észre, hogy ez hozza ki a leginkább a szemhéjpúder zöldes színét.:)
Az én krémesem nagyon vacak minőségű, építgetni kell, de még úgy is lehetetlen egyenletesen felvinni, ha nektek van jobb is, inkább azt használjátok.:)





2. Eztán tulajdonképp az egész szemhéjamra felpakoltam a C'mon Chameleont, óvatosan, inkább csak belenyomkodva a bőrömbe, nem pedig ide-oda húzgálva az ecsetet.




3. Majd fogtam egy fényes pezsgőszínt, és a belső szemzugtól elkezdve végigfutottam vele a széleken.



4. Ezután előkaptam egy bőrszínű szemceruzát, és ezzel kihúztam a vízvonalam. Lehetett volna feketével is akár, sőt, talán úgy jobb is lett volna, de mivel egy hétköznapi sminknek szántam, nem akartam bevadulni.:)
Mikor ezzel megvoltam, egy ferde ecsetet mártottam az egyik majdnem fekete szemhéjpúderembe, és azzal óvatosan kihúztam az alsó pillasoromat.



5. Végül egy filces tust vettem elő, ezzel egy kevéssé íves, inkább csak kifelé szélesedő vonalat húztam a pilláim tövébe, majd jöhetett a szempillaspirál.


Az arcomra egy barackos krémes pirosító került, valamint egy leheletnyi bronzosító, a számon pedig egy narancsos-rezes rúzst használtam.:)
Most megpróbáltam kicsit másként, más szögekből fényképezni, nem tudom, mennyire sikerült, de igyekeztem.:)








Arc:
Missha Signature BB krém (21)
E.L.F. Studio krémpirosító (Tease)
Douglas bronzosító
Essence Stay All Day korrektor (10; Natural Beige)
Catrice szemhéjpúder (090; Bring Me Frosted Cake)

Szem:
BeYu szemhéjalapozó
Essence Holografics krémes szemfesték (01; Gagalectric)
Catrice szemhéjpúder (410; C'mon Chameleon)
Essence szemhéjpúder (43; Mystic Lemon)
Szürke Douglas paletta két legsötétebb színe
Essence Long Lastig szemceruza (10; Almost Famous)
Maybelline Master Precise szemhéjtus
Catrice The Giant szempillaspirál

Szemöldök:
Alverde szemöldökzselé (02; Braun)

Száj:
Catrice Ultimate Shine rúzs (100; Fall-ing Leaves)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. micsoda véletlen épp most olvastam, hogy ez lenne a MAC Club egyik dupe-ja? :)

    VálaszTörlés
  2. Zsanett: Köszi.:)
    Csipkelány: Igen, úgy tudom, nagyon hasonlít rá, bár a Club-hoz még nem volt szerencsém.:)

    VálaszTörlés
  3. szép lett, szeretem a step-by-stepelete :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, nagyon szép, jól áll Neked ez a szín.

    Említetted, hogy nagyon sokféle sminket készítettél ezzel a szemhéjpúderrel, erről nincs kedved egy posztot írni? Nekem is megvan ugyanis a C'mon chameleon, de szinte mindig ugyanolyan sminkek születnek vele,pedig biztos sok lehetőség van benne, de sajna nem tudom kiaknázni őket. Üdv. Nóra

    VálaszTörlés
  5. Szia!:)
    Nem ígérem, hogy egy-két napon belül meglesz, mivel most időhiányban szenvedek, de a héten megpróbálom megoldani.:)

    VálaszTörlés