Clinique High Impact szempillaspirál

13:21 Varjúlány 2 Comments



Néhány hete, sőt talán idestova több hónapja is annak, hogy a Douglasben egy régi, megunt szempillaspirált becserélhettünk egy Clinique mintára. Én is éltem a lehetőséggel, de jó darabig nem próbáltam ki a kapott kencét, az utóbbi időben azonban gyakran bevetettem, és úgy érzem, sikerült véleményt alkotnom róla.:)




A csomagolása ennek a kis 4 grammos mintának úgy tudom, nagyjából megegyezik a normál kiszereléssel. Az egyetlen különlegessége szerintem az, hogy nem a már megszokott fekete külsőt kapta, hanem sötétzöld. Nincs vele semmi baj, de... engem ez valahogy nem fogott meg.




A kefe hagyományos, nem szilikon, a méretét tekintve középút a normál és az óriás, ducik között, de ezen kívül semmi extra igazából. A festéket inkább kicsit sűrűnek, krémesnek mondanám, könnyű vele dolgozni. Amiért nem vagyok oda, az az illata... hozzászoktam már, hogy sok szempillafestéknek furcsa aromája van, de azt hiszem, nekem eddig ez tetszik legkevésbé... leginkább avasként tudnám jellemezni.




A hatásával csak félig-meddig vagyok elégedett, mostanában én inkább a hosszabbító spirálokat kedvelem. Ez is nyújtja őket valamelyest, de sokkal inkább dúsít, nem is feltétlenül olyan módon, hogy extrán szétválasztja a pillákat, hanem inkább vastagítja őket, hasonlóan a L'Oréal Volume Million Lashes-hez.
Már egy rétegben is hajlamos picit összetapasztani a szempillákat, kettőben még inkább, de talán még az is az elviselhető határon belül van.
A tartósságával nem akadt gondom, szerencsére eddig egyszer sem vettem észre, hogy elmoccant volna a nap végére.


Összefoglalva: Nem tartom rossz spirálnak, de számomra nem is a legmegfelelőbb. Az illata nem a kedvencem, a csomagolása sem kápráztatott el, de komolyabb baj sincs vele.
Azok szerethetik nagyon ezt a szempillafestéket, akik elsősorban dúsítást várnak, és értékelik azt, hogy bár nincs teljesen természetes, "mintha ott se lenne" hatása, de nem is nagyon művi, épp a kettő közötti határon mozog.

2 megjegyzés:

  1. Tényleg nem rossz, csak én mostanában jobban szeretem azokat, amik kifejezetten hosszabbítanak.:)

    VálaszTörlés
  2. Évekig a kedvenc spirálom volt, aztán kipróbáltam egy Clarinst és kiütéssel nyert. Viszont a nagynak is épp ugyanilyen méregzöld színe van, persze ha az ember mindig mesterséges fényben nézi, nem is veszi észre.

    VálaszTörlés