A hét zenéje: Ákos - A fénybe nézz

5:00 Varjúlány 3 Comments



És ez nem csak heti kedvenc, amióta először hallottam, nagyon szeretem, persze vannak időszakok, amikor háttérbe kerül, de máskor újra ez szól éjjel-nappal a fülhallgatómban. 
Számomra ez a szám kicsit... az én "életfilozófiámról" szól, arról, hogy jöjjön bármilyen probléma is, üssenek ott, ahol a legjobban fáj, akkor sem szabad feladni, hanem teljes erőbedobással küzdeni kell. 
De mindezt olyan nyugodtsággal, "megvilágosodott" mosollyal énekli Ákos, hogy nem a fogcsikorgató küzdelem domborodik ki belőle (mint például számomra Beethoven IX. szimfóniájából), hanem a csendes beletörődés abba, hogy az élet bizony folyamatosan próbák elé állít, amiket ki kell állni és a jóra koncentrálni. 


Ti mit hallgattatok legtöbbet a héten?:)

3 megjegyzés:

  1. Igazából egy konkrét kedvencem nekem sincs Ákostól, rengeteg számát szeretem, mindet másért.:)
    Nagyon örülök, ha tetszenek a bejegyzések, remélem, a jövőben is így lesz.:)

    VálaszTörlés
  2. Az Ismerj fel. Nekem az olyan, hogy napi 50-szer is jöhet, Na meg az Ikon. Meg akkor most inkább nem sorolok fel még sok-sok számot tőle... :-)

    VálaszTörlés
  3. Az Ikont én is nagyon szeretem, de... igazából szinte mindennel így vagyok, amit ő énekel.:)

    VálaszTörlés