L'Oréal Color Infaillible szemhéjpúderek

7:08 Varjúlány 10 Comments



Már idestova fél éve, hogy szeretnék írni ezekről a szemfestékekről, akkor szerezte be Anyukám őket, de azóta átköltöztek hozzám, mert nagyon megszerettem őket.:)




A csomagolásuk nagyon érdekes, szerintem kifejezetten szép, a tégely nagyon igényes annak ellenére, hogy "csak" műanyagból készült, a gyengéi az ezüst feliratok, ezek ugyanis -főleg egy-két karcolás hatására- hajlamosak megkopni. 
A tetőn találjuk az információkat, a matrica színe megegyezik a festékével, én nagyon szeretem az ilyesmit.:) 




A kupakot lecsavarva egy fekete fedélkével találjuk szembe magunkat, ez egyrészt védi a festéket, másrészt a laza állagot ezzel tudjuk valamennyire kordában tartani, ha szükséges, esetleg visszapréselni, én mindenképp azt javasolnám, hogy tartsátok meg.:) 




Ami az első használatnál nagyon meglepett, az a szemhéjpúderek illata, műanyagos-gumisként tudnám leírni, ráadásul elég erős is volt, használat közben végig éreztem, engem ez eleinte nagyon zavart, de mostanra mintha kicsit enyhül volna. 
Az állagukat én valahová a sima préselt szemhéjpúderek és a pigmentek közé tenném, az első használat előtt teljesen összeáll az egész, viszont ha ecsettel hozzáérünk -főleg kicsit durvábbal-, porszerűvé válik, ezért is jó, ha megtartjuk a védőkupakot, mert így a fellazított festéket kordában tarthatjuk vele.
Tudom, hogy sokan erre a textúrára a krémes jelzőt használnák, de... az én szótáramban a krémes dolgok egyben nedvesek is, ez pedig egyáltalán nem az, csak puha.:) 

Ennek a poros puhaságnak azért van egy hátulütője is, méghozzá az, hogy hajlamos lehullani sminkelés közben, főleg a sötétebb, kék árnyalatnál nem árt erre vigyázni.


 006; All Night Blue

002; Hourglass Beige




A festékeket egyaránt lehet szárazon és nedvesen használni, én úgy vettem észre, hogy az aranyos bézs szárazon is jól teljesít, igazából nincs sok különbség a két felvitel közt, ezzel szemben a kéknél már jókora, vizesen kel csak igazán életre, szárazon elég gyengécskén muzsikál sajnos, bár én amit lehet, úgyis jobban szeretek nedvesen használni.:) 

Tartósság tekintetében tulajdonképp azt ígéri, hogy alap nélkül is megállja a helyét... nos, én ez alá is kenem általában a jól megszokott szemhéjbázisomat, de valóban tartósabbnak érzem, mint egy átlagos szemhéjpúdert. Nem mondom azt, hogy egy rejtett szemhéjú lányon önmagában is kifogástalan lesz, de jó esélyt látok rá, hogy rajta bázissal tovább bírja majd, mint a többség, sőt, kevésbé problémás szemhéjon én megkockáztatnám a világos árnyalatot önmagában is. 


Összességében: Az illatán kívül mindent szeretek ebben a termékben, a csomagolása csini, a festékek állaga különleges, nedvesen is használható, tartósabb az átlagnál, ráadásul csodaszép színekben kapható... nem is merek drogéria közelébe menni, mióta tudom, hogy új árnyalatok is kijöttek belőle, mert azonnal késztetést éreznék rá, hogy kibővítsem a készletem.:)

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik mindkettő színe, de tényleg érdekes, hogy a világosabb majdhogynem ugyanolyan színű vizesen és szárazon, míg a kék teljesen más.

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez tényleg furcsa, a kéket egyértelműen vizesen érdemes használni szerintem.:)

    VálaszTörlés
  3. Uh az a kék nagyon szép. Nekem nem is jutott eszembe vizesen használni az enyémet, mert ígyis szuperpigmentált az eredmény. :)Igen én is félek attól, hogy ebből egy nem elég. :) De úgy tűnik kettő sem :D

    VálaszTörlés
  4. Igazából én ebből az összes színt elfogadnám, de amire most különösen fáj a fogam, az a lila és egy zöldes árnyalat.:)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű mindkét szín szerintem :) A világos nagyon megtetszett, azt jobban kihasználnám :)

    VálaszTörlés
  6. Christine: Tényleg nem minden terméküknek van igényes csomagolása, és még ez sem tökéletes a kopásra hajlamos ezüst feliratok miatt, de ezzel én viszonylag elégedett vagyok.:)
    A szemes dolgaik, hármas paletták, spirálok nekem nagyon beváltak, azokat merem ajánlani.:)

    Timi: Igen, én is többet nyúlok azért, pedig a kék tetszett jobban először.:)

    VálaszTörlés
  7. Lehet kicsit félreérthető voltam, nekem is vannak L'Oreal termékeim, és szeretem őket, mert tényleg jók :) Csak rájuk férne egy dizájnfrissítés!

    VálaszTörlés
  8. Jaj, én nem voltam elég figyelmes, bocsánat.:$
    A dizájnfrissítéssel egyetértek, a legtöbb terméküknek lehetne kicsit modernebb, igényesebb külseje.:)

    VálaszTörlés