A hónap ékköve a Pandoranál: a holdkö

7:37 Varjúlány 0 Comments



A Pandora májusban elindította a hónap ékköve sorozatot, ennek keretén belül minden hónapban bemutatnak egy-egy követ, júniusban a holdkőre került sor.:)



"Holdkő - Az igazi nő jelképe

A hindu legendák szerint a holdkövet a holdfény sugarai hozták létre. Úgy hitték, teliholdkor szájba véve láthatóvá válik a jövő.
A holdkő a legkeresettebb és legismertebb ásványok közé tartozik. Nevét a felhőkön átszökő holdfényhez hasonló, félig áttetsző fehér színéről és selymes fényéről kapta, de számos színárnyalatban létezik. A nőiesség, az intuíció, az érzelmek, az álmok és a romantika köve. A népi hiedelmek szerint viselőjét varázslatos kisugárzással ruházza fel, és segíti a termékenységet."

 

Bevallom, én eddig nem sokat tudtam a kövek, ásványok eredetéről, sőt, nem is igazán ismertem őket, de ez a sorozat remek alkalom lehet arra, hogy kicsit tájékozottabb legyek.:) 
Nekem a fenti ékszerek közül a gyűrűk tetszenek különösen, meseszépek szerintem.:) 

0 megjegyzés: