Vásárfia az elmúlt hónapból

13:06 Varjúlány 3 Comments




A minap vettem észre, hogy a Joy-napi óta nem is volt vásárfiás bejegyzés, pedig az elmúlt hónapban is összejött pár apróság, igaz, ezek közül egy-két dolgot már láthattatok facebookon, de most így, egyben is megmutatnám őket.:)
Bár imádom a krémes festékeket, engem nem hozott lázba a Maybelline újdonsága, a Color Tattoo, úgy gondoltam, nem is fogok beszerezni belőle, de aztán mégis kíváncsi lettem rá, ráadásul pont kezd elfogyni az egyik türkiz kencém, ezért lecsaptam erre. Már tesztelés alatt van, igyekszem még ezen a héten írni róla.:)




A Catrice Revoltaire Bloody Red rúzsa sem vonzott sokáig, a kampányképeken úgy emlékszem, kifejezetten nem tetszett, és később élőben sem, de aztán a legutóbbi TAG kitöltésekor rájöttem, hogy tulajdonképp egyetlen sötétebb rúzsom sincs, mert a régebbieknek már lejárt a szavatossága. Így mikor ez szembejött velem akciósan, nem volt kérdés, hogy hazahozom, és milyen jól tettem! Felkenve egyszerűen isssteni, simán lepipálja a Colour Bomb-ot!




Szintén a leértékelt holmik közül nézett szembe velem a Catrice laposecsete, a naaagy-naagy kedvencem, amiből eddig nem sikerült tartalékot beszereznem. Ha valahol láttok még ilyet, ne hagyjátok ott, mert remek darab, az akciós ára szinte nevetséges ahhoz képest, hogy mennyire jó.




Már ezer éve szerettem volna kipróbálni a Bourjois lakkjait, és Calo(z) posztja meg is adta az utolsó lökést. Azóta már használtam is mindkettőt,  hamarosan írok róluk részletesebben.:) 




Még május közepén fogyott el a sminklemosóm, és ha már így alakult, szerettem volna valami újat kipróbálni. Sokáig vacilláltam, hogy milyen legyen, míg végül beleütköztem a Bourjois akciós csomagocskájába,  ez egy szempillaspirált és egy 200 ml-s sminklemosót tartalmazott, mivel a The Giantról már az első használat után sejtettem, hogy nem lesz a kedvencem, így emellett döntöttem.




Tusfürdőből is kifogytunk, ugyan a Balea ilyen termékei eddig nem igazán váltak be nekem, de ennek a málnás verziónak adtam egy esélyt, nagyon finom az illata és ráadásul az ára is kedvező volt. 
Az Alverde mandarinos-vaníliás testvajának már nagyon a végén járok, igazából csak azért tartogatok belőle egy keveset még, mert szeretek beleszimatolni a tégelybe, nagyon finom illata van.  Utánpótlásnak beszereztem egyet a makadámdiós változatból, remélem, ezt is annyira fogom szeretni, mint az elődjét.




Befutott egy E.L.F. rendelés is, Anyukám szeretett volna egy pirosítót, és végre a bronzosító-pirosító duo is volt készleten, úgyhogy azt is kosárba tettük, a szemhéjpúder pedig ajándék volt.:)  




Múlt héten jártam a Sans Soucis rendezvényén, kaptam két tesztelnivalót, egy szemceruzát és rúzst, ezekről is szeretnék írni majd a jövőben.:)




Ha már Pesten voltam, beszereztem egy Duo ragasztót, régóta vágytam már rá, azóta próbálgatom is, ennek mindenképp szeretnék egy bejegyzést szentelni.
A Body Shop testvajaira is ezer éve kíváncsi voltam már, végül egy kis kiszerelésű Chocomania-t szereztem be, ami nem túl logikus lépés azután, hogy vettünk egy Alverdét, de Body Shop közelébe úgysem jutok minden nap, és így készíthetek egy összehasonlítást is.:)





Anyukám Pesten szétnézett az egyik C&A-ban is, ott bukkant rá erre az akciós farmerszoknyára, először azt hittem, nem fogom szeretni, szoknyákból inkább a szűkebb szabásúakat preferálom, de ez sem rossz, sőt, nagyon megszerettem!



Ti vásároltatok valamit mostanában?:)

3 megjegyzés:

  1. Mennyi szépség! Annak a Sans Soucis rúzsnak nagyon jó színe van így a csomagolás alapján :)

    VálaszTörlés
  2. Holnap akkor meg is próbálok írni az egyikről.:)

    VálaszTörlés