Nivea Soft limitált kiadás

12:33 Varjúlány 4 Comments




 
Madár utazás 


A nagy népszerűségnek örvendő Nivea Soft háromféle új, limitált külsőt kap, melyet NICOLA de MAIN tervezett. 

Pillangó tükröződés
Virágos álmok



A sima Niveát nagyon szeretem, a Soft-ból ha jól emlékszem, csak egy kis mintát próbáltam eddig, de már annak is jó ideje. Valamiért mindig úgy gondoltam, hogy ez egy könnyedebb krém, én pedig a száraz bőrömre minél hatásosabbakat keresek, de lehet, nyárra beszerzek egy ilyet, talán most elég lesz ez is, a Virágos álmok nagyon megtetszett.:) 


Ismeritek, szeretitek a Nivea Soft-ot?
Hogy tetszik ez az új, limitált külső?:)

4 megjegyzés:

  1. Ugye?:) Szerintem is aranyosak.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cukik, remélem kapható is lesz nálunk :S

    VálaszTörlés
  3. Biztos, hogy kapható lesz.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ari ez a dizájn:) Bár én a "hagyományos" Nivea krémet favorizálom inkább.

    VálaszTörlés