Bloody Red

12:30 Varjúlány 10 Comments



A vásárfiás bejegyzésben már említettem, hogy mennyire megszerettem ezt a rúzst,  nagyon sokat használtam mostanában.
Legutóbb mikor ezt kaptam elő, a szememre csak a kedvenc aranyfényű bézs festékemet tettem, a külső részben egy szürkével árnyékolva, majd kihúztam a vízvonalam és jöhetett a spirál. Szerettem volna műszempillát is feldobni, de ami itthon volt, közel sem az igazi sajnos, így inkább azt most lehagytam.
Az arcomon egy bordós-lilás krémpirosítót használtam, valamint jöhetett sok highlighter és egy csöppnyi bronzosító.
A számon a biztonság kedvéért egy kontúrceruzát is bevetettem, majd jöhetett a rúzs.:)




Arc:
Missha Signature BB krém (21)
E.L.F. Studio krémpirosító (Vixen)
Alverde Duo bronzosító (10 Light Bronze)
Douglas highlighter

Szem:
BeYu szemhéjalapozó
Essence mono szemhéjpúder (43; Mystic Lemon)
Szürke Douglas paletta középső színe
Essence zselés tus
Bourjois Volumizer szempillaspirál

Száj:
Essence Lipliner (08; Red Blush)
Catricere Revoltaire rúzs (C03; Bloody Red)

10 megjegyzés:

  1. Nagyon dögös, igazi modern pinup :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini, jó színe van a rúzsnak! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a szín, nagyon jól áll, igazán nőies lett ez a smink!
    Irigylem a szép ajkaid :-)

    VálaszTörlés
  4. Olyan szép ez a rúzs, mire én észbe kaptam, már elfogyott :(

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép! nekem is megvan. alkalmam viselni sajnos nem sok :S képeken olyan vagy, mint Hófehérke :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, nagyon kedvesek vagytok.:)

    VálaszTörlés