Bourjois 1 Seconde lakk - Rose Cupcake

10:30 Varjúlány 6 Comments



Nemrégiben végre rászántam magam az első Bourjois lakkjaim beszerzésére, azóta már ki is próbáltam őket, most a világosabbat, a Rose Cupcake-t szeretném megmutatni.:)

Az üvege elég érdekes kialakítású, nekem nagyon tetszik ez a karcsú, franciás forma, bár elismerem, hogy tárolás szempontjából nem a legjobb, igaz, nekem szerencsére ez nem okoz gondot.:) 




Az ecsete széles és lapított, a vége kissé lekerekített. Én általában szeretem az ilyeneket, de ezt most csöppet túl nagynak érzem, legalábbis az én keskeny körmeimhez széles, a kisujjamat nagyon nehezen tudtam vele kifesteni.
Amit viszont nagyon díjazok -még ha valójában annyira nem is tölt be funkciót-, az az, hogy a kupakon kialakítottak néhány érdes csíkot, amolyan "csúszásgátlót". Apróság, de én nagyon szeretem az ilyen gondosan kivitelezett részleteket.:) 

A lakk állaga elég érdekes, az én ízlésemnek túl sűrű, de igazából ez sem jelent gondot.:) A száradása azért nem olyan gyors, mint ígéri, igaz, nem is lassú, átlagosnak, esetleg attól kicsit jobbnak mondanám. 






Általában nem a rózsaszín lakkok a kedvenceim, közelebb állnak hozzám az élénkebb pinkek, pirosak, de mostanában valahogy megszerettem ezeket a babásabb színeket is, és azt hiszem, ebből a kategóriából a Rose Cupcake személyében találtam rá a tökéletes árnyalatra. 
Kicsit fáradtabb, semmiképp sem rikító, de nem is túl világos, pont ideális.:)

Amit nagyon szeretek benne, az a tartóssága. Egy hétig volt a körmömön, és alig kopott, inkább csak lenőtt és minimálisan, tényleg csak kis mértékben az ötödik nap után a körmeim hegyén látszott, hogy nem pár perce lakkoztam. Igazság szerint a tartósság a BTGN fedőlakk óta annyira nem fontos nekem, és amúgy is, legkésőbb négy-ötnaponta újralakkozok, de mégis, jó tudni, hogy van, ami tovább is bírja.


Összefoglalva: Egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem, sőt! Az ecsete és az állaga számomra nem a legideálisabb, de a színét nagyon megszerettem, a tartóssága pedig kiemelkedő. Alapszíneket mindenképp érdemes lehet beszerezni belőle!:)

6 megjegyzés:

  1. Én sem bánnám meg, nagyon szép színe van! :)

    VálaszTörlés
  2. Hű, nagyon szép!
    Ja és KELLENEK a körmeid.. nagyon szépek! :OOO :))

    VálaszTörlés
  3. na ez aztán a babarózsaszín.. imádom. nagyon szép színe van. :)

    VálaszTörlés
  4. Hú én meg pont az ilyen ecseteket kedvelem :) gyönyörű ez a rózsaszín!

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy tetszik nektek.:)
    Vattacukor: Én is jobban szeretem általában a lapítottabb ecseteket, mint a hagyományosakat, de ez már túl széles a keskeny körmeimre.:)

    VálaszTörlés