TAG - Körömlakkok

4:40 Varjúlány 0 Comments

A Just Add Some Glitter! blogon találtam egy szuper TAG-et csupa-csupa körmös kérdéssel, nagyon megtetszett ezért kitöltöttem.:)


1. Melyik a kedvenc körömlakkmárkád?
Mint sokaknak, nekem is Essence lakkból van a legtöbb, és szeretem is őket, de azért el tudnák képzelni jobbat is. Aminek a minőségével eddig a legelégedettebb voltam, az a Glitter Gal lakkom.

2. Csillámos lakk vagy csillám nélküli?
Csillámos inkább, bár egy idő után erre is ráun az ember, és akkor jó visszatérni a simákhoz.:)




3. OPI, China Glaze vagy Essie?
Sajnos még egyikhez se volt szerencsém eddig, de az olvasottak/látottak alapján China Glaze, gyönyörű színeik vannak!


4. Milyen gyakran fested a körmeidet?
Általában ötnaponta, akkora már meg is unom, és a kopás is elkezd zavarni.


5. Mik a kedvenc színeid a körmeiden?
Az örök kedvencem a Maybelline Candy Apple-je, egy csodaszép piros, ha nem egy konkrét árnyalatot kell mondani, akkor is a pirosnál maradnék a naranccsal kiegészítve.


6. Sötét vagy világos színek?
Inkább sötétebb.


7. Mi van most a körmödön?
Essence One kiwi a day és a Twins Edwardja, de ma vagy holnap mindenképp átfestem.


8. Szereted a matt lakkokat?
Igen! Néha, főleg a sok csillámos lakk után erre vágyom, talán elő is kapom mindjárt a matt fedőlakkomat.


9. Szereted a francia manikűrt?
Tetszik, de soha nem jutok el odáig, hogy kipróbáljam, és bevallom, attól is tartok, hogy unalmas lenne ez után a sok színes csodalakk után.


10. Kedvenc szín a nyárra?
Narancs, zöld és pirosak!




Töltsétek ki ti is, kíváncsi lennék a válaszaitokra!:)          

0 megjegyzés: