Új Cacharel illat: Catch... Me

10:20 Varjúlány 1 Comments


Cacharel Catch... Me EDP



A Cacharel újdonságaira mindig figyelek, kötődöm az illataikhoz, annak ellenére, hogy egyik sem illik igazán hozzám. Ezúttal is felkaptam a fejem, amikor bejelentették az új parfümjüket, a Catch... Me-t, főként, amikor a képeket is megláttam, szerintem csodás lett a dizájn! A színválasztás is szuper, de a forma és ez a bogyós kupak végképp telitalálat, csak maga az illat is legyen ennyire jópofa.:)

A hírek szerint a virágos családba fog tartozni, az illatjegyei között megtalálható a mandarin, a jázmin, a narancsvirág, a mandulatej, az ámbra és fás jegyek is.
Ezek alapján ez a Cacharel illat se lesz a kedvencem, de mindenképp meg fogom szimatolni, ilyen üvegcse mellett képtelen lennék elmenni.:)


Nektek hogy tetszik?:)


1 megjegyzés:

  1. Szép kiszerelés,de én nem ez alapjàn vàlasztok.A cacharelek nekem se jönnek be

    VálaszTörlés