Catrice The Giant szempillaspirál

12:42 Varjúlány 0 Comments




Egy korábbi csalódás miatt jó ideig rá se néztem az Essence és a Catrice spiráljaira, de nemrégiben úgy gondoltam, ideje ismét esélyt adnom nekik. A tavaszi szortimentfrissítéskor került forgalomba az új, The Giant névre keresztelt szempillaspiráljuk, és mivel a keféje nagyon hasonlít a Lancome Hypnose Doll Eyes-ra, azzal pedig egész elégedett voltam, úgy gondoltam, ezzel lesz érdemes próbálkoznom.





A külseje egyszerű, sima hengeres forma neonzöld feliratokkal. Nem hinném, hogy a csomagolása miatt venném le a polcról, de baj sincs vele.:)




A keféje duci, de fokozatosan elkeskenyedik a vége felé, mint fentebb írtam, nagyon hasonló a Lancome-hoz, csak vaskosabb, nagyobb annál.
Ami az első kinyitáskor meglepett, az a festék illata, engem pisztáciafagyira emlékeztet, ez mindenképp piros pontot érdemel.:)

Az állagát inkább mondanám habos-krémesnek, mint folyósnak, ezzel még nem is volt gondom, viszont úgy vettem észre, hogy néha előbukkannak belőle kicsike csomók, amik tényleg nem nagyok, de a pillákon közelről észrevehetőek és csöppet sem esztétikusak. 





A hatásával nem vagyok teljes mértékben elégedett, egy rétegben tulajdonképp csak befesti a pilláimat, kettőben már kicsit dúsít és minimálisan hosszabbít, de nem túl szép az eredmény, könnyen lesz póklábszerű hatása. 
Amit még nem szeretek benne, az az, hogy nagyon könnyen kerül festék a szemhéjamra, vízvonalamra spirálozás közben, persze lehet, hogy ez csak az én kétbalkezességem  miatt van, bár korábban már volt több ducibb keféjű szempillafestékem, és még egyikkel se volt ilyen gondom.
A legnagyobb problémám azonban az, hogy nagyon nehéz lemosni. A víz és a sminklemosó egyaránt megoldja, de nem úgy, hogy aztán letörölgethetővé válik egy vattakoronggal, hanem csak lecsúszik a szemem alá a festék, és ha tovább dörzsölöm, szétmaszatolódik, de nem jön le teljesen, csak hosszas suvickolás árán, amit nem szívesen teszek a szemkörnyékemen.


Összességében: Most sem sikerült megszeretnem a Cosnova spiráljait, ha mindent összevetek, megbántam, hogy megvettem ezt a szempillafestéket, igaz, hogy nem került túl sokba, de kicsivel drágábban sokkal jobbat is találhattam volna.

0 megjegyzés: