Új Douglas szájfények!

13:31 Varjúlány 3 Comments


(01, Louise)


A Douglas Absolute Spicy limitált kiadásában már feltűnt egy szájfény, most úgy tűnik, hogy az állandó kínálatban is helyet kap néhány ilyen kence, méghozzá egyből tizenöt árnyalatban.:)




(02, Zoe)



(03, Lea)




(04, Matilde)


 
(05, Alise) 


 
(06; Hanna)


 
(07, Mira)



(08, Giulia)



(09, Lana)



(10, Lotte)



(11, Emilija)


(12, Paula)


(13, Violette's Day)



(14, Sun Kissed)



(15, Style'n Shine)


Bevallom, nekem az applikátoruk első látásra annyira nem szimpatikus, jobban szeretem a hagyományos kialakításúakat, de lehet, hogy ez is be fog válni.:)
Az árnyalatok közül nekem három tetszik nagyon: a Louise, a Lotte és a Violette's Day, az első kettőt nagyon az én színemnek érzem, a harmadik pedig igen különlegesnek ígérkezik.:)


Nektek hogy tetszenek?:)

3 megjegyzés:

  1. óóó*.* van pár gyönyörű szín :)
    Nem tudni kb mennyibe kerül majd?

    Nekem a 01,04,06,08,14 és a 15-ös tetszik nagyon..elfogadnám őket. :))

    VálaszTörlés
  2. Árat sajnos nem tudok még.:(

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó kettő nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés