Turquatic - step by step

6:30 Varjúlány 5 Comments

 

Mostanában újra türkizlázban égek, különösen az egyik mélyebb, zöldesebb árnyalatára vagyok rákattanva. Mindent szeretek, ami ebben a színben pompázik, így aztán a sminkembe is megpróbáltam beültetni.:) Érdekes egyébként, mert pont azóta vagyok annyira oda ezért a színért, amióta megszimatoltam a MAC parfümjét, a Turquatic-ot, az is hatással lehetetett rám, azt hiszem.:) 




1. A szemhéjalapozó felkenése után fogtam egy mélyebb zöldes-kékes színt, és azt felvittem az egész szemhéjamra úgy, hogy belül igyekeztem kicsit elhalványítani. 




2. Eztán egy sárgát kaptam elő, ebből a szemem belső sarkába tettem egy ceruzaecsettel.




3. Majd egy sötétkék következett, ez a szemem külső sarkához és a mélyítővonalamhoz került. 




4. Mikor ezzel megvoltam, előkaptam egy satírecsetet, és végigszaladtam vele a szemhéjamon belülről kifelé haladva, különösen azon a helyen, ahová a kéket vittem fel. Igyekeztem valamennyire beledolgozni a türkizbe, de közben próbáltam arra is vigyázni, hogy ne maszatoljam szét túl nagy területen.




5. Ezután fogtam egy matt bőrszínű szemhéjpúdert, és azzal szaladtam végig óvatosan a smink szélein.




6. Utána még igazgattam picit a színeken, ahol kevésnek éreztem, oda tettem még egy kicsit, aztán megint jöhetett a satírecset... egész jól eljátszadoztam ezzel.:) 
Majd fekete zselés tust tettem a vízvonalamra, és ismét előkaptam a sötétkék szemhéjpúdert, ezzel húztam ki az alsó pillasorom külső részét, befejezésképp pedig jöhetett a szempillagöndörítő és a spirál.

Az arcomra egy barackosabb árnyalatú krémes pirosítót tettem, valamint egy csöppnyi bronzosítót és egy leheletnyi selyemfényű highlightert, utóbbit főként a szemöldökcsontomra. A számon egy korall rúzst használtam, a képeken kicsit tompábbnak tűnik, élőben erőteljesebb volt.:)




Arc:
Missha Signature BB krém (21)

Alverde Duo bronzosító (10; Light Bronze)
E.L.F. Studio krémpirosító (Tease)
Essence Blossoms etc... highlighter

Szem:
BeYu szemhéjalapozó

88-as paletta türkiz (8/4) és sárga (2/2) színe
L'Oréal Quad Pro paletta (358; Midnight Blue) középső színe
Catrice szemhéjpúder (090; Bring Me Frosted Cake)
Essence zselés tus (Midnight In Paris)
Bourjois Volumizer szempillaspirál



Száj:
Catrice Revoltaire rúzs (C01; Colour Bomb)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, imádom az ilyen mentás-zöldes színeket! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik :) csudajól néz ki ez a szín :$

    VálaszTörlés
  3. Zsenialis, nagyon tetszik! Szuperul allnak neked ezek a szinek! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, aranyosak vagytok.:)

    VálaszTörlés