Rúzs TAG

8:19 Varjúlány 2 Comments



Adryenka  blogján találkoztam ezzel a TAG-gel, és arra gondoltam, kitöltöm, aktuális is ráadásul, mert mostanában nagyon megszerettem a rúzsokat.:)

1. Hány darab rúzsod van?

20 körül, pont most kellett megválnom háromtól.:)

2. Mennyi idősen vetted az első rúzsodat? Emlékszel mi volt az?
Olyan 16 lehettem, egy extrafényes Maybelline volt.:)


3. Gyerekkorodban kipróbáltad a mamád rúzsát?
Igen! Imádtam nézegetni és próbálgatni a kencéit

4. Melyik a legdrágább rúzsod?
Nincs egy kimagaslóan drága, nagyjából mind azonos kategóriájú, talán a Max Factor Colour Elixíre került kicsit többe, de mintha még azt is kuponnal vettem volna... 

5. Melyik a legolcsóbb rúzsod?
Egy 300 forintos Miss Sporty, azt hiszem.:) 

6. Melyik a kedvenc márkád?
Catrice! Remek minőség, széles színválaszték és meglepően igényes csomagolás. 

7. Melyik a legújabb rúzsod?
A Catrice Colour Bomb-ja.:) 

8. Van olyan rúzsod amit megvettél, de még nem is használtad?
Olyan, amit vettem, nincs, de az egyik pontbeváltós DM-es táskában lapult egy rúzs, amit soha nem használtam, egyáltalán nem tetszik a színe sajnos.

9. Volt már olyan veled, hogy megvettél egy rúzst és azután otthon rájöttél, hogy már van belőle egy?
Nem.:)

10. Piros vagy pink?
Talán többször kenek fel pinket, de a szívem a piros felé húz.:) 

11. Kedvenc sötét árnyalat?
Nem annyira sötét, de a Maybelline Pleasure Me Redje, viszont sajnos nemrég búcsút kellett mondanom neki, lejárt a szavatossága.:(

12. Kedvenc világos árnyalat?
Most épp a L'Oréal  Color Riche Shine Gelée Shiny Grapefruit-ja, kicsit áttetszőbb, de én szeretem a szájfényszerű rúzsokat is.

13. Kedvenc piros rúzs?
Nehéz választás... legyen az Avon Berry berry nice-a, az egy klasszikus kis piros.

14. Kedvenc pink rúzs?
Catrice Berry Pink,  nincs is már belőle túl sok.

15. Kedvenc korall rúzs?
Catrice Colour Bomb és Maybelline Coral Tonic, a kettő közül nem tudok dönteni.

16. Kedvenc barack rúzs?
Nincs kifejezetten barack rúzsom, legfeljebb egyre tudnám ráfogni, hogy barack, de azt meg nem igazán szeretem.
 
17. Kedvenc narancs rúzs?
Oh Juicy a Catrice-től.

18. Kedvenc nude rúzs?
Rimmel Airy Fairy, báár ezzel sem vagyok maradéktalanul elégedett, azt hiszem, a nude rúzsokat nem nekem találták ki.
19. Kedvenc lila rúzs?
Ahogyan barack, úgy kifejezetten lila rúzsom sincs, azt hiszem, ezt a hiányosságot pótolnom kell.

20. Kedvenc mályva rúzs?
A Maybelline hidratáló családjának egyik árnyalata, a Windsor Rose talán.:) 

21. Fekete, zöld vagy kék rúzs ... igen vagy nem?
Igen! Bár csak extrémebb smink részeként. Ha választanom kéne, a zöld mellé tenném a voksom, párszor kísérleteztem is már ilyen ajkakkal.

22. Mi az amit még meg szeretnél venni, amire nagyon vágysz?
A Catrice Kiss Kiss Hibiskiss-e, már kétszer otthagytam az üzletben, de nagyon megbántam, és most hogy rádöbbentem, nincs igazi barck rúzsom, a Princess Peach-et is szeretném megnézni.

23. Ha csak egyetlenegy rúzst tarthatnál meg, melyik lenne az? 
A Catrice Call The Ambulance-a, inkább piros, de azért van egy kis pinkes beütése... imádom.:)            



Töltsétek ki ti is!:) 

2 megjegyzés:

  1. Jaj nagyon örülök, hogy kitöltötted, jó volt viszontlátni a TAG-emet :)A Maybelline Coral Tonic-ot nekem is be kell szereznem. Nagyon tetszik. Megnéztem a Windsor Rose képeit is ... nagyon szép.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de kedves vagy.:)
    A Coral Tonic tökéletes nyári szín, "kötelező vétel" szerintem.;) A Windsor Rose viszont azt hiszem, sajnos már nem kapható.:/

    VálaszTörlés