Egyszerü lila - step by step

12:43 Varjúlány 5 Comments



A minap a kezem ügyébe került egy lilás minipalettám, és rádöbbentem, hogy milyen rég nem csináltam már lila sminket...  és ha már így alakult, össze is dobtam egy nagyon egyszerű step by stepet.:)


 

1. Az egészet szokás szerint szemhéjalapozóval kezdtem, majd előkaptam egy melegebb lilát (Tehát olyat, ami közelebb áll a piroshoz, mint a kékhez), és ezt felvittem az egész szemhéjamra.




2. Eztán fogtam az előzőnél éppen csak egy árnyalattal sötétebb lilát, és abból vittem fel egy nagyon keveset a szemem külső sarkába és a mélyítővonalba, de nagyon alaposan eldolgoztam, úgy,  hogy csak egy kis árnyéknak tűnjön, ne különüljön el a kettő.




3. Utána előkaptam egy ezüstös baked szemfestéket, és egy nedves ecsettel vittem fel belőle a belső szemzugba. Nem muszáj ilyet használni, de ha van krémes festéketek vagy folyékony highlighteretek, inkább azt válasszátok, mint csak egy sima száraz szemhéjpúdert, "ütősebb" lesz.:)






4. Ezután a széleken szaladtam át óvatosan egy matt bőrszínnel, vigyáztam, hogy ne maszatoljam nagyon túl a lilát, mert akkor furcsa, monoklis hatása is lehet. Ezt követően a sötétebbik lilából tettem egy keveset az alsó szempilláim tövébe, a vízvonalra jöhetett némi szemceruza, végül szempillaspirál és már kész is voltam.:)



Az arcomra egy kevés lilásrózsaszín krémes pirosító került, a számra pedig egy áttetsző, szájfényhatású rúzst kentem.:)

Arc:
Missha Signature BB krém (21)
E.L.F. Studio krémpirosító (Flirt)

Szem:
BeYu szemhéjalapozó
L'Oréal Quad Pro szemhéjpúderpaletta (331; Golden Plum) két lilája
IsaDora Forest Groove szemhéjpúdertrio (Precious Pearls) világos színe
Catrice szemhéjpúder (090; Bring Me Frosted Cake)
Essence Long Lasting szemceruza (01; Black Fever)
Catrice The Giant szempillaspirál

Száj:
L'Oréal Color Riche Shine Gelée (Shiny Grapefruit)

5 megjegyzés:

  1. csini smink :) milyen bájos vagy :3

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép :) tetszik ez a padlizsános árnyalat

    VálaszTörlés
  3. De szép lett, imádom a lila színt! :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszik nektek.:)
    Én is nagyon szeretem a lilát, nem is értem, miért hanyagoltam mostanában...

    VálaszTörlés