Maybelline Color Tattoo kontra MAC Paint pot

12:34 Varjúlány 3 Comments



Mikor megjelentek a Maybelline Color Tattoo névre hallgató krémes szemfestékei, nagyon sokan a MAC híres Paint pontjaihoz hasonlították őket. Nos, lássuk, szerintem mennyiben egyeznek.:)

Csomagolás




Maybelline:
Egész igényes, főleg drogériás berkekben. Örülök, hogy a tégely üvegből és nem műanyagból készült, a feliratok is egész szépek és a kupak is jól zár, viszont azért van egy-két apróság, amibe bele tudnék kötni, bár az már talán szőrszálhasogatás lenne.:)




MAC:
A külseje maga a minimalista tökéletesség. Egyszerű üvegtégely fém kupakkal, kevés felirattal, semmi cicoma, összességében profi hatást kelt.


Illat
Maybelline:
Erősebb műanyagos illata van, nagyon-nagyon hasonló a L'Oréal Color Infaillible szemhéjpúderekéhez, használat közben én mindig érzem, kissé zavar is, de hozzá kell tennem, hogy elég erős szaglásom van, lehet, hogy a többségnek egyáltalán nem lenne kellemetlen.:)
MAC:
Ennek is műanyagra emlékeztető illata van, de jóval enyhébb, mint a Maybelline-nek, ezt sminkelés közben nem is érzem, csak akkor, ha direkt megszimatolom a tégelyt.


Állag




Maybelline:
Sűrűbb, majdnem vajszerű állaga van, ujjal is használható, de én szívesebben viszem fel egy ferde tusecsettel a szemhéjamra. 




MAC:
Nagyon krémes, puha, kissé ragacsosnak is mondanám, ecset nekem nem vált be hozzá, ujjal viszont nagyon könnyű használni. 


Szín, pigmentáltság 





Maybelline:
Én a 20-as Turquoise Forever árnyalatot hoztam haza, ez egy nagyon élénk türkiz, mint a neve is mutatja.:) A fedése-pigmentáltsága egész jó, bár én általában szoktam picit építeni, hogy igazán élénk, mély színt kapjak.
MAC:
A Bare Study-t leginkább aranyfényű pezsgőszínnek mondanám, nem rikítóan aranyos, csak ad egy kis pluszt neki a fénye. Isssteni szín, önmagában is megállja a helyét, nagyon jól kihasználható.:) Ezt mindig csak egy rétegben használom, úgy is elégedett vagyok vele, de az is hozzátartozik ehhez, hogy ebből a színből nem törekszem a teljes fedésre, minél élénkebb színre. 


Színválaszték
Maybelline:
Nagyon-nagyon sajnálom, hogy nálunk csak néhány árnyalat kapható, a taupe-ra nagyon kíváncsi lettem volna még. Úgy általában elmondható a színválasztékról, hogy inkább élénk, fényes árnyalatok a jellemzők, matt azt hiszem, nincs is köztük.
MAC: 
Az alapkínálatban natúr/természetesebb színeket találhatunk, amik között vannak mattak is, ilyen például az egyik legkedveltebb árnyalat, a Painterly. Limitált kollekciókban azonban időnként fel-felbukkanak élénkebb színek is.:)





Tartósság
Hogy a tartósságukat szemléltessem is, alávetettem a karomon lévő színmintákat egy kis "próbának".  Néhány percen keresztül langyos vizet engedtem a kezemre, majd egy törölközővel is megdörzsölgettem a swatchokat, ez után készítettem a fenti képet.
 
Maybelline: 
Nagyon-nagyon tartós, a ráncokba egyáltalán nem hajlamos beülni még a nap végére sem, legyen bármekkora is a hőség, viszont a szín hajlamos kicsit megkopni, veszít az élénkségéből, és egy fakóbb, csillámos árnyalat marad a szemhéjon.
MAC: 
Ennek sem okoznak gondot a szemráncocskák, én semmiféle kopást nem vettem észre még a nap végén sem, bár lehet, hogy ez az árnyalat miatt is van, hiszen ez ha kissé megfakul, talán nem is lehet annyira észrevenni.



Összefoglalva:
Én nem érzem teljesen azonosnak a Color Tattoo-t és a MAC Paint potot, hasonlóak, de azért az állaguk, illatuk is másabb, viszont mindkettő remek. Szerintem akár jól ki is egészíthetik egymást, míg a MAC esetén natúr színekből válogathatunk, addig a Maybelline-nél vannak élénkebb árnyalatok is.
Én mindkét terméket nagyon megszerettem, jó választásnak tartom őket, ha úgy adódik, attól függően döntenék a kettő közül, hogy milyen színre vágyom. 

Próbáltátok már valamelyiket?:)

3 megjegyzés:

  1. Igazság szerint eleinte nem is akartam kipróbálni a Color Tattoo-kat, de ezt a színt muszáj volt beszereznem.:)
    A Paint potokat pedig nagyon megszerettem.:)

    VálaszTörlés
  2. Turkiz istenien teljesitett 36 fokban,se kopàs,se csomosodas...........!

    VálaszTörlés
  3. Én arannyal, bronzzal, lilával és ezzel a türkizzel találkoztam, de korábban úgy volt, hogy jön az ezüst és a fekete is, nálunk azok (még?) nem voltak.:)

    VálaszTörlés