MAC Painterly Paint Pot

11:12 Varjúlány 2 Comments



Mi tagadás, a Bare Study nagyon a szívemhez nőtt, és nem csak az enyémhez, Anyukám is megszerette.:) Így aztán nem volt kérdés, mikor megint MAC üzlet közelében jártunk, hogy beszerezünk egy másik Paint potot, méghozzá a Painterly-t.




A dobozkája ennek is egyszerű, minimalista, nincs rajta semmi különös, de mégis ad egy kis pluszt, én ezt is eltettem.:)


 

Ahogy a dobozka, úgy a tégely is minimalista, viszont nagyon igényes, üveg fém tetővel, mindkettőnek van egy kis súlya, strapabírónak tűnik, jól záródik... profi.:) 




Az állaga kicsit másabb, mint a Bare Studynak, ez talán kissé ragacsosabb, krémesebb jellegű. Ecset nekem nem igazán vált be hozzá, sem az Essence tusecsete, amit a legtöbb krémes szemfestékhez használok, sem az E.L.F. Mineral korrektorecsete, ujjal tudtam a legszebben felvinni. Ennek is nagyon enyhe műanyagos illata van, de abszolút nem vészes, csak egészen közelről érzik.




Én egy normál bőrszínként tudnám beazonosítani, kicsit sötétebb, mint az arcom, de nagyon szépen el lehet dolgozni. A tartósságával teljesen elégedett vagyok, késő délutánig-kora estig bírja reggeltől, azt hiszem, ez szép teljesítmény, még akkor is, ha nekem a legtöbb krémes festék beválik ilyen tekintetben.:) 
Ami esetleg felmerülhet kérdésként, az az, hogy ezt vagy a Bare Studyt tartom jobbnak... nos, a külsőségeket tekintve egyformák, az állaguk talán egy leheletnyit különbözik, de mindkettőnek egyformán jó a minősége. Nagyon sokáig vágytam egy matt bőrszínű krémes festékre, mert úgy gondoltam, hogy remekül kihasználható, de azt kell mondjam, hogy talán nem annyira, mint a fényes társa. Önmagában úgy érzem, a Bare Study mutatósabb, bár a Painterly is hű társ lehet a hétköznapokon.:) 


Összefoglalva: Semmilyen komoly negatívumot nem tudok felhozni a Painterly ellen, ezt is nagyon megszerettem, a matt szemfestések szerelmeseinek biztosan nagy kedvence lesz, de az én szívemben az első helyet már elfoglalta a Bare Study.:)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem ezt a boltban szemfestékbázisként adták és úgy nagyon bevált :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, sokan arra is használják, de az az igazság, hogy én olyan célra annyira nem szeretem, mert a BeYu szemhéjalapozóm sokkal jobban élénkíti a színeket.
    Viszont ha kifogy, lehet, bevetem majd ezt helyette.:)

    VálaszTörlés