MAC Mineralize korrektor

11:56 Varjúlány 8 Comments



Ezer éve szeretnék már egy igazán jó korrektort a szemem alá, de sajnos a drogériákban nem sikerült ilyet találnom. Így aztán mikor MAC közelében jártam, a Paint pontok mellett a korrektorfelhozatalukat vettem szemügyre. Ezúttal is nagyon készséges, kedves eladóhölgyet fogtam ki, megkérdezte, hová szeretném használni és milyen a bőrtípusom, ezek alapján pedig azt mondta, igazán csak ez, a Mineralize a nekem való, mert az összes többi púderes hatású és szárítana. 
Bevallom, először bizalmatlan voltam ezzel a kencével, úgy általában sem vagyok otthon a MAC termékkínálatában, de erről a korrektorról korábban még tényleg egyetlen sort sem olvastam. Aztán megnéztem a tesztert, és bizalmat szavaztam neki.




Egyszerű fekete dobozkában érkezik, ezt is minimalista külső jellemzi, bevallom, nekem egyre jobban tetszik ez az egyszerűség.:) A tubusa szájfényszerű erősebb műanyag, a tetején már van egy kis csavar, gumihatású borítást kapott és a vége felé kiszélesedik. 
Ennek a gumis borításnak egyébként megvan a maga hátránya is amellett, hogy profi hatása van, méghozzá az, hogy ha kicsit is alapozós-korrektoros, festékes kézzel érünk hozzá, meglátszik rajta, ráadásul valamiért nem is olyan könnyű letörölgetni róla a foltokat. 




Nagyon örülök neki, hogy a kupak nem applikátorban végződik, hanem egy szuper kis hegyes ecsetben, ezzel sokkal pontosabban fel lehet vinni a korrektort szerintem, bár az az igazság, hogy én az eldolgozáshoz így is mindig bevetem az ujjam vagy egy ecsetet, de akkor is nagyon tetszik ez a megoldás.




Illata nincs, az állaga bár folyékony, de mégis, kicsit krémes, a sűrűbb kategóriába tartozik, aminek én nagyon örülök, valahogy ezzel jobban tudok bánni, mint a hígabbakkal. A fedése erős-közepes, a szemem alá tökéletesen elég. Egyéb bőrhibákra is bevethető vész esetén, de én oda jobban szeretem a kifejezetten krémes korrektorokat, bár lehet, másnak ez is beválna. 
Az én színem az NW20-as, néha egy csöppet sötétnek találom, de eldolgozva majdnem tökéletes, attól viszont tartok, hogy ha télen még haloványabb leszek, már tényleg nem fog passzolni. Lehet, hogy az eggyel világosabb jobb választás lett volna, bár az üzletben azt mondták, ez való nekem.:)


Összefoglalva: Nagy-nagy kedvencem lett ez a korrektor, az egyetlen dolog, ami miatt nem használom minden nap, az az, hogy félek, egyszer elfogy.:) Akiknek nem váltak be a drogáriás folyékony korrektorok, nyugodt szívvel ajánlom ezt, egyetlen negatívumot se tudok felhozni ellene.:)

8 megjegyzés:

  1. Igen, nekem is a birtokomban van es elegedett vagyok vele:-)

    VálaszTörlés
  2. Maria: Megértem, én is nagyon megszerettem.:)
    Adryenka: Elég picike és hegyes, ezzel én könnyebben odaférek a szemem alá, jobban oda tudom pöttyözni a korrektort.:)
    A korrektorok tartósságával nekem nem szokott gondom lenni, ezért erre talán nem én vagyok a legjobb tesztalany, de nekem minimális kopással bírja késő délutánig.:)

    VálaszTörlés
  3. Ha elfogy az elődje, akkor biztosan ilyet fogok venni - mindenki ódákat zeng róla.

    VálaszTörlés
  4. A többi MAC korrektort nem ismerem, de ez tényleg nagyon jó, szerintem nem fogod megbánni, ha mellette döntesz.:)

    VálaszTörlés
  5. a karikákon kívül a bőrhibákkal is jól bánik? kis piros pöttyöket is eltünteti? szimpatikus darab.

    VálaszTörlés
  6. a múltkor én is gondolkodtam rajta hogy elhozok tőlük egy korrektort is mert a drogériások közül még egy sem vált be :)

    VálaszTörlés
  7. Vattacukor: Szerintem érdemes náluk korrektort nézni, erre talán megéri kicsit többet áldozni.:)

    VálaszTörlés