Öt parfüm, amit nem szeretnék többé érezni

7:20 Varjúlány 4 Comments



Cacharel Amor Amor


Azt hiszem, mindenki találkozott már olyan illattal, ami kellemetlen volt számára. Nem feltétlenül azért, mert eredendően "rossz" az, hanem csak mert nem neki találták ki. 
Nos, én most egy csokorba szedtem azokat, amikkel már tartósan rossz a viszonyom, és biztos, hogy nem lesz belőlük szerelem, mert bár próbáltam megkedvelni őket, de minden erőlködés ellenére nekem nem sikerült megbarátkoznom velük.

Egyetlen illatot se szerettem volna annyira szeretni, mint az Amor Amort, pláne azután, hogy kaptam belőle egy üveggel ajándékba. De nem megy. Azt néha sikerül elérnem, hogy pár percig elviseljem magamon, de utána egyből zavarni kezd a rózsa és a grépfrút kesernyés-karcos elegye. Egy karakteres, vagány nőn el tudom képzelni, de... sajnos lassan ideje lesz beismernem, hogy ez nem az én illatom. 




Sarah Jessica Parker Covet


A Covet-ből én szereztem be egy üveggel... életem legnagyobb parfümtévedése volt. Borzasztóan zavar a savassága, irritál, szinte olyan, mintha marná a légcsövemet. Néha-néha egy pillanatra úgy érzem, ez eltompul és feltűnik egy enyhe virágos jegy, talán levendula, de aztán rá kell jönnöm, hogy ez nem tart tovább pár másodpercnél, és újra jön a savasság.


Hermés Un Jardin Sur Le Nil


Sajnos eddig nem sok Hermés illatot volt szerencsém megszimatolni, pedig rengeteg jót olvastam róluk. Az Un Jardin Sur Le Nil az én bőrömön kísértetiesen hasonlít az Amor Amorhoz, ugyanaz a grépfrútos rózsás elegy, ami nemhogy nem tetszik, kifejezetten zavar. Sajnálom. Ennek ellenére ha lesz még alkalmam más Hermés illatot kipróbálni, gondolkodás nélkül megteszem, hátha csak ez az egy nem az én világom.

Puma Animagical 


A Puma Animagicallel bajban vagyok, ugyanis kénytelen vagyok elismerni az egyediségét, pláne az árkategóriájában. Animális jegyek és citrusos elemek... nem sok olyan parfümöt ismerek, amiben ez a kettő ötvöződik. Azt hiszem, ez valakinek vagy nagyon tetszik, vagy nem. Nos, én az utóbbi kategóriába tartozom, sajnos engem inkább zavar a citrom és a grépfrút, minthogy elvarázsolna.



Lanvin Rumeur


Nagymamám kedvenc illata.... szerencsétlenségemre. A Rumeur egy elég intenzív virágos-fás parfüm, ami már eleve nem a kedvenc kategóriám, és ráadásul a rózsa dominál benne, méghozzá úgy, hogy nincs semmi, ami kicsit is visszafogná. Sőt, néha kiegészítésként a másik olyan virág bukkan fel benne, amit nem szeretek: a jázmin. Évek óta próbálom megkedvelni, legalább a Nagyimon, de még csak az elviselés szintjéig jutottam el.


Összegezve a fentieket, azt hiszem, nekem a rózsás illatokkal kell óvatosnak lennem, bár nem szabad eleve elutasítanom egy parfümöt csak azért, mert szerepel az összetevői között, mivel van ellenpélda is: a Trésor Midnight Rose. Viszont nagyon sok múlik azon, hogy mivel párosítják ezt a virágot... ha édesebb jegyekkel, akkor van esély arra, hogy megszeressem, ha viszont citrusokkal, főként grépfrúttal, akkor szinte biztos, hogy nem fogom szeretni. Ez utóbbival egyébként sem árt vigyáznom, mert szinte az összes általam nem kedvelt parfümben felbukkan, és azt hiszem, általában a citrusos és zöld illatokat se nekem találták ki.


Van olyan illat, összetevő, amivel nem tudtok megbarátkozni?:)

4 megjegyzés:

  1. Az Amor Amorból barátnőm ellocsolt magára már tucatnyi üveget, mióta ismerem, mindig Ő jut róla eszembe. Az utolsó Lanvin parfüm ahogy leírod az illatát szerintem olyan, ami nekem tetszene, imádom az édes, rózsás-jázminos illatokat. Életem szerelem parfümje mindig Thierry Mugler Alienje volt és marad, viszont amiktől a hideg kiráz az a nagyon tucat citromos (már már légfrissitőre hajazó) parfümök. Sajnos anyukám ezeket preferálja, amitől engem spec a hideg kiráz :D. Ilyen a 212 klasszikusa, a DKNY első alma alakú parfümje pl. De a Davidoff cool water is.

    VálaszTörlés
  2. az első amit említettél, tényleg büdi :D én konkrétan befújtam magam és öklendeztem utána.

    VálaszTörlés
  3. Amitöl rögtön èmelygek:T.Muegler:Angel.Kevencek:d&g Light blue,Avon Percive

    VálaszTörlés
  4. Nagy divatházak több parfümje okoz nálam hányingert...Amore, amore például, de Chanel illataival is ki lehet kergetni a világból, de amit legjobban utálok, az a Gucci Rush. Kikészít:D

    VálaszTörlés