Bourjois 1 Seconde - Fuchsia Bucolique

12:05 Varjúlány 2 Comments



Az egyik Bourjois lakkomról, a Rose Cupcake-ről már írtam, most a másikat, a Fuchsia Bucolique-t szeretném megmutatni.:)

Sok újat nem tudok mondani róla, mindenben egyezik az előzővel, de azért gyorsan pár mondatban összefoglalom, mit gondolok róla.:) 
Az üvegcse bár nem a legpraktikusabb, nekem nagyon tetszik, az ecsete nekem csöppet túl széles, de ez is megszokható.:) 





A lakk állaga az én ízlésemnek túl sűrű, de úgy gondolom, ehhez is hozzá lehet szokni.  A száradását átlagosnak mondanám, amiben igazán kiemelkedő, az a tartósság, öt napig ez is szinte hibátlan volt a körmömön, de még a hetedik napon is viselhető volt. 






Ez a élénkpink úgy érzem, sokkal közelebb áll hozzám, mint a babarózsaszín, azt is szerettem, de ha lehet, ezt még szívesebben viseltem. Ha választanom kéne a kettő közül, erre tenném a voksom.:) 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van, megkérdezhetem, hogy mennyiért vetted? :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, pontosan már nem emlékszem, krónikusan mindennek elfelejtem az árát, butaságot meg nem akarok mondani, de azt hiszem, több helyen is akciós most.:)

    VálaszTörlés