IsaDora Papagayo limitált kiadás

10:44 Varjúlány 6 Comments



Múlt ősszel nagyon közel került a szívemhez az IsaDora az akkor megjelenő hármas baked szemfestékeivel, azóta figyelgettem is a márkával kapcsolatos újdonságokat, de valahogy az utóbbi hónapokban megfeledkeztem róluk. Ezért is ért meglepetésként, hogy már kapható a nyárra szánt nagyon színes kollekciójuk.




Treasure Island 


Nagyon örülök neki, hogy a limitált kollekciókban most már rendre előbukkannak ezek a kis hármasok, a középső szín élőben is csodaszép, de a lila sem utolsó!



62; Tropical Pink 


63; Coral Glow

A márka rúzsaival is régóta szemezgetek már, engem a Tropical Pink is megnyert, de azt hiszem, a kettő közül a Coral Glow tetszik most jobban, talán különlegesebb kicsit.:)





15; Tropical Pink



14; Coral Glow


A kollekció szájfényei tulajdonképp színben megegyeznek a rúzsokkal, engem most az előbbiek jobban megmozgattak, de azért ezek is tetszetősek lettek szerintem.:)

49; Blue Hawaii
50; Paradise Green



Két szemceruzát is tartalmaz továbbá a Papagayo, talán ez hozott legkevésbé lázba, bár a Paradise Green el kell ismernem, nagyon különlegesnek tűnik.





734; Bird Of Paradise



735; Hot Hibiscus



732; Papagayo Blue



733; Paradise Green



Az abszolút kedvenceim nekem a lakkok, azok közül is az utolsó... elképesztően gyönyörű szerintem a Paradise Green, ráadásul most pont ebbe az árnyalatba vagyok szerelmes, lehet az ruha, kiegészítő, smink, mindegy, csak ilyen legyen!

Összességében nekem nagyon-nagyon tetszik ez a kollekció, a színek szerelmesei szerintem imádni fogják.:) Alig tudok olyasmit mondani belőle, mi nem hozott lázba, egyedül talán a ceruzák ilyenek, de még azokat is szívesen elfogadnám. Amin a legkomolyabban gondolkodom, az a türkiz lakk... jó esély van rá, hogy beköltözik hozzám.:) 


Nektek hogy tetszik?:)


6 megjegyzés:

  1. Ú, annak a pink rúzsnak mennyire jó színe van! Biztos beújitok egyre a nyárra! :)

    VálaszTörlés
  2. mesések, egy csomó tetszik. egyetlenegy bajom az Isadorával a termékek ára... :$

    VálaszTörlés
  3. Pont ma vettem meg a korall rúzst! :)
    http://addsomeglitter.blogspot.hu/2012/06/teszt-isadora-perfect-moisture-lipstick.html
    Kicsit olyan már, mintha itt akarnék reklámozni, bocsi :D Csak hátha érdekel :)

    VálaszTörlés
  4. jujj az a korall rúzs és a zöldes körömlakk...
    melyik boltokban lehet kapni ezt a márkát? Müllerbe nem rémlik meg a Dm-be se :(

    VálaszTörlés
  5. A Douglas-ben lehet kapni IsaDorát.:)

    VálaszTörlés