Júniusi kedvencek

12:38 Varjúlány 1 Comments



Júniusban nem vittem túlzásba a sminkelést, a nagy meleg és a vizsgaidőszak miatt sem. De azért persze volt egy-két dolog, amit gyakran előkaptam, az egyik ilyen az e-bayről rendelt virágos gyűrűm, ahogy sejtettem, hamar a kedvencemmé vált.:)
Parfüm terén az utóbbi hetekben nem voltam túl változatos, még mindig a My Insolene-t fújkáltam, bájos, édeskés, de azért nyáron is elviselhető.:) 





A szemem sminkelését nem vittem túlzásba, csupán két egyrészes festéket használtam rendszeresen, az Essence Mystic lemonját és a Catrice Bring me frosted cake-jét. 




A számra leggyakrabban ez a kis tubusos szájfény került, csöppet túl világosnak érzem, de olyan régen porosodik már a polcomon, szeretném elhasználni végre. 
Ha időnként kicsit erősebben sminkeltem, a Revoltaire Bloody red rúzsát kaptam elő, csodás ez a szín! 




Ebben a hónapban kész álom volt a bőröm, normállá, éppen csak enyhén szárazzá vált, imádnám, ha örökre ilyen maradna, de sajnos tudom, hogy az ősz közeledtével megint változni fog... 
Most viszont a normál arcbőrömön ahogy sejtettem korábban, csudajól teljesít a Missha Signature, azt hiszem, most már bátran kijelenthetem, hogy jó választás volt számomra nyárra. 
Ami még a szívembe lopta magát ebben a hónapban, az a MAC Mineralize korrektora. A vizsgák mellett nem volt túl sok időm az alvásra, de ez szuperül elfedte a fáradtság nyomait.:) 




A körömlakkok közül két favoritom volt: a Bourjois 1 Seconde pink árnyalata és a Glitter Gal fehérarany lakkja. Ez utóbbit a vizsgák előtt is bátran felkentem, mert nem annyira erőteljes, rikító, viszont nem is csak egy unalmas nude.:) 




Még valamikor májusban szereztem be ezt a Bourjois sminklemosót, talán nem a legerősebb, de annyira friss és... áh, muszáj lesz írnom róla bővebben.:)




A Body Shop csokis testvaját is nagyon megszerettem, igaz, most nem kellett olyan sűrűn kenegetnem magam, mint ahányszor télen szükséges lenne. Mindenképp írok majd róla bővebben!:) 


Nektek mik voltak a kedvenceitek júniusban?:)

1 megjegyzés:

  1. Igen, már olvastam is a bejegyzésed, egyre jobban tetszik a Metal mania paletta.:)

    VálaszTörlés