Alverde Nude&Flash limitált kiadás

12:31 Varjúlány 7 Comments


Mostanában sikerült egészen megszeretnem az Alverdét, igaz, inkább a testápolási vonalát, mint a sminket, de már azzal is barátkozom.:) Ezért aztán nagyon megörültem, mikor megtudtam, hogy új limitált kollekcióval készülnek, de aztán... nem is tudom... 


A kiadás tartalmazni fog egyrészes szemhéjpúdereket, elsőre nagyon tetszik ez a bézs külső, sokkal inkább, mint az alapszortiment zöld csomagolása. Azt hiszem, kettő, sőt, akár négy színt is elfogadnék közülük, a legvilágosabb és a púderrózsaszín nagyon csábító, bár ha végiggondolom, vannak már hasonló színeim. 




Kapunk két kétvégű ceruzát is, ezek egész szimpatikusak, bár én nem sűrűn használok ilyesmit. Jön két folyékony tus is, de vannak kétségeim afelől, hogy ezek a színek mennyire lesznek használhatóak.



Továbbá a kiadás tartalmaz egy por állagú bronzosítót is, a képek alapján egész világos... ez a hozzám hasonló halovány bőrűek számára jó hír lehet. Ezen kívül még egy arcra való terméket kapunk, méghozzá pirosítógyöngyöket, ez egész érdekesnek tűnik. 




A rúzsok első és többedik látásra se szimpatikusak nekem... nem tetszenek ezek a színek. Én időnként szívesen használok rezesebb, barnásabb árnyalatokat, de ezek így, a képeken szerintem nem mutatnak túl jól, és igazság szerint nem is nagyon tudom azt elképzelni, hogy bárkinek is jól állnának.


A szájfények már egy fokkal jobban tetszenek, bár itt sem dobogtatta meg egyik szín sem a szívemet, azt hiszem, nem nekem valók ezek sem, a csomagolás viszont jópofa!



Elég vegyesek az érzéseim ezzel a kollekcióval kapcsolatban, a csomagolás nagyon tetszik, a szemhéjpúderek között van pár tetszetős, de azt hiszem, azokról könnyen le fogom tudni beszélni magam, mert nem túl különlegesek. A porállagú bronzosító és a pirosítógyöngy már érdekesebbnek tűnik, de azokkal se estem szerelembe.



Nektek hogy tetszik?:)

7 megjegyzés:

  1. Én leginkább a mono szemhéjporokra leszek kíváncsi, a többi nagyon nem keltette fel az érdeklődésemet.

    VálaszTörlés
  2. Hmm hát nem is tudom... nem annyira jó szerintem.

    VálaszTörlés
  3. Ezek szerint nem csak engem nem varázsolt el.:/

    VálaszTörlés
  4. A rúzsok nekem bejönnek,mert én barnàkat használok,más nem áll jól.

    VálaszTörlés
  5. Engem a pirosító gyöngyök+ a legvilágosabb mono púderek érdekelnének- aztán kifújt :) RéQ

    VálaszTörlés
  6. Hát egyelőre, csak a képek alapján nem tudom eldönteni,hogy mi teszik, de élőben azért lecsekkolok pár dolgot, főleg, hogy az utóbbi időben vettem pár sminkcuccot az alverdétől (pirosítókat és egy szájfényt), és mind nagyon szeretem őket. Nóra

    VálaszTörlés