A hét zenéje - Queen: Love of My Life

7:39 Varjúlány 2 Comments



Ezen a héten nem volt egy konkrét zene, amit folyamatosan hallgattam volna, amin kívül mást elindítani eszembe se jutott volna, viszont többségében azt hiszem, a Queen-t bömböltettem.:) 
Tőlük is talán leginkább a Love of my life-ot, korábban nem ez volt a kedvenc Queen számom, nekem kicsit talán túúl... szerelmes a szövege, de most többször is azon kaptam magam, hogy ezt dudorászom, és a fenti felvétel is nagyon megragadt bennem.:) 


Ti mit hallgattatok legtöbbet a héten?:)

2 megjegyzés:

  1. Hű, én imádom a queent, dalszövegek ide vagy oda :-D Azt hiszem, queent és rolling stonest hallgattam hetem elnyomó részében. :-D én már csak ilyen régimódi vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagy kedvencem a Queen, és én is javarészt régebbi zenéket hallgatok egyébként, szóval már ketten vagyunk régimódiak.;)

    VálaszTörlés