Tippek-trükkök#7 - Fedölakk az erös körmökért!

8:42 Varjúlány 6 Comments

Vékony, könnyen beszakadozó, hajlékony körmöd van? Használj BTGN fedőlakkot!
 



Többször is kérdeztétek már tőlem, hogy használok-e pluszban valamit a körmeimre, nos, nem, de nagyon sokat köszönhetek a BTGN fedőlakknak. Úgy vettem észre, nem csak a manikűröm élettartamát hosszabbítja meg, hanem kicsit merevebbé, vastagabbá, ellenállóbbá is teszi a körmömet.
Nem biztos, hogy ez első hallásra szimpatikusnak tűnik, de csöppet sem rossz dolog, sőt!

A körmöm nehezebben akad bele valamibe, soha nem törik-szakadozik be a széle a használata óta, olyan, mintha egy plusz védőréteg lenne rajta, ha eddig még nem tettétek volna, mindenképp próbáljátok ki!

6 megjegyzés:

  1. A fedőlakkot én is imádom, de az alaplakkot (ami a képen van) azt nem igazán. Viszont a fedőlakkot, mióta kipróbáltam, vagy 4-szer újravettem. :)

    VálaszTörlés
  2. De figyelmetlen vagyok!XD Köszönöm, hogy szóltál, én észre se vettem, hogy rossz képet raktam ki, mindjárt kicserélem.
    Én az alaplakkot is nagyon szeretem egyébként.:)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nem javítgatni akartalak ám! :)
    Én valahogy nem szerettem meg annyira az alaplakkot. Hamar besűrűsödött, és egyben le tudtam vele húzni a lakkozást.

    VálaszTörlés
  4. Vick: Persze, tudom, örülök is, hogy szóltál, mert lehet, hogy én még jó darabig nem veszem észre.:)

    Bellala: Az Allround Talent szerintem is felejtős... fedőlakként pláne, alapként próbáltam elhasználni, de úgy sem lett a kedvencem.

    VálaszTörlés
  5. Bloggerina Bellala: Én is jártam így, hogy mintha visszahúzná a széleknél! De most már nem tapasztalok ilyet, azt hiszem a 2. lakkomnál volt ez...

    VálaszTörlés
  6. Bellala,nekem ugyanilyen tapasztalatom van,ezért utàlom ezt az alap és fedö lakkot.

    VálaszTörlés