Így tüntetem el a karikákat - Step by step

9:29 Varjúlány 6 Comments



A legutóbbi tippek-trükkökben említettem, hogy én szemhéjpúdert is bevetek a karikák elleni harcban, úgy vettem észre, hogy ez érdekelt titeket, ezért arra gondoltam, bemutatom, én hogy tüntetem el a szem alatti karikákat.:)


A kiinduló kép nem lett az igazi, mivel pont egy olyan reggelen volt időm nekiállni fotózni, mikor kivételesen nem volt annyira borzalmas a szemem, mint szokott, de azt hiszem, a módszer ennek ellenére érthető lesz.:)


0. Először is szemkörnyékápolóval szoktam kezdeni, ez amolyan előkészítő lépés, ha nem is segít látványosan, de legalább kicsit felfrissít és szeretem azt hinni, hogy ápol valamennyire.





1. Mikor ez beszívódott, előkapok egy folyékony, de nem túl folyós korrektort, és ebből teszek pár pöttyöt a szemem alá. Amit a képen láthattok, azt hiszem, picit sok is, de az én kencém nem a legjobb fedésű, lehet, hogy másból elég lenne kevesebb is.:)





2. Ezt az ujjbegyemmel vagy egy korrektorecsettel eldolgozom, úgy, hogy egészen az arccsontomig lejövök vele.



3. Majd jöhet az alapozó vagy BB, azt felviszem az egész arcomra, így a szemem alá is, ott különösen óvatosan simogatom el.



4. Végül pedig jöhet vagy egy illuminátor vagy egy matt bőrszínű szemhéjpúder, én mostanában az utóbbit jobban szeretem.:)
Ebből az ujjammal vagy egy korrektor- esetleg szemhéjpúderecsettel felveszek egy keveset, és a belső szemzugtól kifelé belepaskolom a szemem alatti bőrbe. Ez egyrészt fixálja a korrektort, másrészt ad egy kis plusz fedést is.:)


Volt karika, nincs karika.:)
Van valamilyen jól bevált praktikátok a karikák ellen?:)

6 megjegyzés:

  1. Én az essence i love stage szemhéjalapozót használom korrektorként a szemem alá (is), mindig ez az első lépés, ha sminkelek :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj ez szuper, biztosan ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
  3. Phoenix: Már többektől hallottam, hogy bevált a szemhéjalapozó ilyen célra, egyszer most már ki fogom próbálni én is.:)
    Eszti: Örülök, hogy tetszett.:)

    VálaszTörlés
  4. nekem nagyon ritkán karikásak a szemeim , még akkor se mikor pl.- 4 órát alszok:D este szemkörnyékápolózok, reggel a DIY színezett hidratáló arckrémem megy az egész arcomra, a szemem alatt is jól eldolgozom, majd púdert rakok rá, és olyan sima lesz :D

    VálaszTörlés
  5. Próbáltál már valamilyen direkt karikák elleni terméket? Én most a Lierac karikák elleni színezett korrektorán gondolkozom, de egyelőre sajnálok rá 12 eurót.

    Ez az: http://www.lierac.fr/index.php/visage/besoin/correction-du-contour-des-yeux/diopticerne-teinte.html

    VálaszTörlés
  6. Most nem azért, de te milyen karikákról beszélsz?
    Egyáltalán nincs karikád!!! Tök szép szemed van....én kb ennyit látok

    VálaszTörlés