Sztárillatdömping: Lady Gaga, Shakira, Nicole Richie, Naomi Campbell, Kate Moss

13:33 Varjúlány 3 Comments


Lady Gaga Fame


Az utóbbi napokban több "sztár" új parfümje is napvilágra került, és bár én több okból sem vagyok híve ezeknek az illatoknak, készítettem egy kis összefoglalót róluk.:) 

A legnagyobb várakozás talán Lady Gaga parfümjét előzte meg,  igencsak bizarr összetevőket is emlegettek korábban, de most már úgy tűnik, hagyományosabb illatjegyeknél maradt, mint például az orchidea, jázmin, méz, barack és tömjén. Ezek alapján nekem kezd egész szimpatikussá válni, bár még mindig kicsit bizarrnak érzem, túlságosan emlékeztet ez a színes folyadék a vérre.


Shakira Elxír


Shakira első illata, az S engem egyáltalán nem nyert meg, az Eau Florale változatot már nem is szimatoltam meg, annyira elment a kedvem tőle. Az új Elixírnek viszont lehet, hogy ismét esélyt adok, az orientális-virágos kategóriába sorolták, ez alapján szeretnem kéne, igaz, az S is ilyen volt. 
Az illatjegyei között megtalálható lesz a narancsvirág, a feketebors, a barack, a frézia, a babarózsa, a musk, az ámbra és a barnacukor is.

Nicole Richie Nicole


Nicole Richie is előrukkol első illatával, mely a kevéssé fantáziadús Nicole névre hallgat. Az üvegről képtelen vagyok eldönteni, hogy nagyon tetszik vagy nagyon nem, percenként változik a véleményem róla.
Az illatról magáról még nem sokat tudunk, annyi biztos, hogy megtalálható lesz benne a feketeribizli, a pacsuli, a vanília és a szantálfa. Hüm... ezt mindenképp szeretném majd megszimatolni.:) 

Naomi Campbell At Night


Bevallom, Naomi Campbell illatait nem igazán ismerem, legalábbis... most hirtelen csak egyet tudok felidézni, egy rúzsmintás-bojtos üvegcséjűt, az egészen tetszett.:)
Az új At Night illatjegyei között szerepel a bergamott, a jázmin, a vanília, a tonkabab, a szantálfa és zöld jegyek, nagyon kíváncsi vagyok, ez utóbbit össze tudják-e hangolni a többivel, annyira kilóg a sorból szerintem.:) 

Kate Moss Lilabelle Truly Adorable


Nos, ez az üvegcse már egyértelműen tetszik, persze közel sem biztos, hogy ez élőben is így lesz.:) 
Kate Moss új parfümjét a virágos-gyümölcsös kategóriába sorolták, megtalálható benne a ribizli, a cukrozott alma, a borostyán és a gyöngyvirág többek között.:)


Nektek hogy tetszenek?
Mit gondoltok úgy általában a sztárillatokról?:)

3 megjegyzés:

  1. Nem hoztak sose lázba a sztárillatok, de a Gagásat muszáj lesz beszereznem :)

    VálaszTörlés
  2. Általában engem sem, van ugyan egy-kettő, amelyik tetszik, de többségében neem.:$
    Ha sikerül legyőznöm a vérfóbiámat, Lady Gagáét én is szeretném legalább megszimatolni.:)

    VálaszTörlés
  3. Ez a Naomi Campbell-es úgy néz ki, mint valami kínzóeszköz! O.o Egynémely parfüm csomagolását komolyan nem értem... :D

    Gaga akart vér, már khm, "más" testfolyadék-illatú parfümöt gyártani, ugye? Akkor most már én is piacra dobhatok egy parfümöt, a meghatározó illatjegy a formalin lesz, és a "Love Autopsy" fantázianevet fogja kapni. :D

    Nem normális ez a nő, komolyan! :D

    VálaszTörlés