A legkedvesebb sorozataim

8:25 Varjúlány 7 Comments



Még a múlt hét végén ígértem facebookon, hogy készítek egy bejegyzést a kedvenc sorozataimról, de csak most sikerült időt szakítanom rá, remélem, nem haragszotok.:)

Igazság szerint soha nem voltam nagy sorozatfan, kamaszkoromban néztem ezt-azt, majd hosszú évekig semmit, mígnem az utóbbi hónapokban ez megint megváltozott, felfedeztem pár régi kedvencet, de jött melléjük néhány újabb is::)
Míg zenéből, filmből és könyvekből a komolyabbakat, az "igényesebbeket" keresem, (igen, kicsit kultúrsznob vagyok:$) addig a sorozatok közül egyértelműen a könnyedebbeket, minél szórakoztatóbbakat favorizálom, olyanokat, amiken nem kell túl sokat gondolkodni, elmegy a háttérben éjfélkor, körömlakkozás közben is, és még így, a vizsgaidőszak kellős közepén se fáraszt le hajszálnyit sem.

A legnagyobb kedvencem mostanság a Jóbarátok. Biztosan nagyon furcsa, de pár hónappal ezelőttig én még egyetlen részt sem láttam belőle, aztán egyszer erre kapcsoltam és... imádom! Még nem láttam az összes epizódot, de azt hiszem, az utolsó három évad nyerte el eddig leginkább a tetszésem. A fiúkat nagyon-nagyon megkedveltem, szerintem hihetetlenül viccesek, bár Phoebe-t is megszerettem a furcsaságaival és a dalával, a Büdös macskával együtt. Az abszolút favoritom azonban Janice, és az összes jelenet, amiben szerepel... zseniális!





Az Once upon a time-ra úgy emlékszem, Lolly-nál figyeltem fel először, ezzel kezdett feléledni újból a sorozatok iránti érdeklődésem. Még csak egy fél évadot láttam belőle, a maradék részeket tartogatom a nyári szünetre, mint egy féltve őrzött bonbont.
A történet nagyon érdekes, meg se merem kísérelni, hogy összefoglaljam, mert szinte biztos vagyok benne, hogy így érthetetlen lenne, ezt mindenképp látni kell! Aki valaha is vonzódott a mesékhez, szeretni fogja.:)




Kiskamaszkorom óriási kedvence volt a Csakcsa angyal, a napokban újra belenéztem egy-két részbe, és azt hiszem, ha egyszer időmilliomos leszek, az egészet újra meg fogom nézni. Ne ijesszen meg senkit az, hogy egy dél-amerikai sorozatról van szó, annyira nem vészes.:) Kicsit vicces, mesés elemekkel gazdagított, gyerekek számára is szórakoztató, sok-sok bájjal és egy kis romantikával.
A sztori a jól ismert Hamupipőkén alapszik, ezt "modernizálták" és tették kicsit -jó, sokkal- csavarosabbá. Amit muszáj megemlítenem, az az, hogy az első "herceg", Federico szerintem nagyon jól eltalált volt, és a mai napig sajnálom, hogy a második évadra lecserélték.




Mint a legtöbb korombeli, én is nézem a Gossip Girl-t, tipikusan ez az, amit késő este körömlakkozás közben zéró agykapacitással bámulok úgy, mint egy zombi. A sztorija már nem igazán köt le, viszont a karakterek többsége szerintem zseniális... Blairt kedvelem talán a leginkább, ami csak azért furcsa, mert az elején pont őt nem szívleltem.





A Szívek szállodáját nem néztem rendszeresen, csak ha épp elkaptam egy-egy részt, ezért szándékomban is áll nyáron szép sorjában végignézni az epizódokat. Igazság szerint már a cselekményre sem emlékszem hajszálpontosan, azt hiszem, nem is állt nekem össze teljesen soha, de ebben az esetben számomra nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a hangulata emlékezetes számomra. Bájos, kedves, de mégis kicsit valósághű, ami a negatívuma, az az, hogy én mindig betakarítok pár szelet sütit a nézése közben.:D




Régebben figyelemmel kísértem a Született feleségeket is,  de aztán valahogy elmaradt, pedig szerettem. Ezt is jó lenne ismét elölről megnézni. Ha jól emlékszem, Bree mindig nagyon idegesített, Susan-t viszont nagyon megkedveltem az első részekben.:) 

A fentieken kívül van még pár sorozat, amit néztem és szerettem, de azt hiszem, a ezekért kapcsoltam be legszívesebben a televíziót vagy a számítógépet, és ezek azok, amiket szívesen újra elkezdenék, sőt, néhányat ugye szeretnék is ismét megnézni.


Melyik a kedvenc sorozatotok?
A fentiek közül néztétek/nézitek valamelyiket?:)

7 megjegyzés:

  1. A szívek szállodája és a pletykafészek nekem is nagy kedvenceim!:) A jóbarátokat épp most nézem újra, pár hete kezdtem és a 6. éved végénél járok!:)

    VálaszTörlés
  2. A Jóbarátok nekem is örök kedvenc, bármikor tudom nézni, minden mennyiségben! :)

    VálaszTörlés
  3. Dorka92: Ó, pont ott indul be nagyon a történet, ahogy tudom.:)
    Petru: Én is bármennyit meg tudnék nézni belőle egyhuzamban, úgy szalad az idő közben.:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a Tuti gimi a kedvenc örökké :$

    VálaszTörlés
  5. A Jóbarátok és a Once upon a time nálam is nagy kedvenc :-)
    Amit még szeretek (bár nagyon más) a Criminal minds és a Fringe. A Castle 1-2 évadát láttam, azt hiszem azt folytatom nyáron

    VálaszTörlés
  6. Legerősebb virágszál: Érdekes, a Szívek szállodájához valamiért nekem is az ősz kapcsolódik.:) Az X-aktákból még nem láttam egy részt sem, de ha lesz időm, belenézek majd.:)
    Panka: A Grimmről már nagyon sok jót hallottam, tényleg muszáj lesz abból is megnéznem pár részt.:)
    Thündérke: A Tuti gimit én nem néztem rendszeresen, de az egyik szereplőre határozottan emlékszem, azt hiszem, Peyton-nek hívták.:)
    Zenzen: Ötször? Az igen!:) A Király Ház Titkai sem hangzik rosszul, a történelmi filmeket szoktam szeretni, kíváncsi lettem erre is.:)
    PAncsi: Hú, az egyik legkedvesebb barátom is nagyon szereti a Fringe-et, azt hiszem, akkor ideje megismernem azt is.:)

    VálaszTörlés
  7. Én is szívesen nézném még tovább.:/

    VálaszTörlés