Tell Me About Yourself díjat kaptam!:)

5:27 Varjúlány 2 Comments



A minap Christine, a Just Add Some Glitter blog írója és még pár hete Zenzen, a Be Beautifull blog szerzője is meglepett ezzel a díjjal, nagyon köszönöm nekik, kedves volt tőlük, hogy gondoltak rám.:) 
Ajánlom figyelmetekbe a blogjaikat is,  nézzetek be hozzájuk, szuper bejegyzéseket készítenek.:)
Azt hiszem, ez a díj már korábban is járt nálam, a lényege az, hogy írjak magamról hét érdekességet és adjam tovább hét másik blognak. Mint korábban, ha lehet, most is kihagynám az utóbbit, igazából... szeretném mindenkinek továbbadni.:) 


És akkor az "érdekességek" rólam:
1. Hamarabb megtanultam beszélni, mint járni, isszonyú lusta gyerek voltam. Igaz, hogy amikor elindultam, egyből futni kezdtem.XD
2. A gimi első évének első hetében sikerült eltörni a lábam, elestem az iskola lépcsőjén. 
3. Nagyon-nagyon szeretnék már egy macskát, csakhát ahhoz ideálisabb lenne kertes ház...:/
4. Nem szeretem a kórházakat és az orvosokkal szemben is vannak fenntartásaim.
5. Az egyik kedvenc ételem a spenótfőzelék.:)
6. Pár éve nagyon szerettem hímezni, kötni is próbáltam megtanulni, de az soha nem ment igazán.
7. Van egy viccesebb, talán kicsit furcsa becenevem: Lükemari. De csak páran hívnak így, sokan nem is tudnak róla.:)

2 megjegyzés: