Douglas Absolute Spicy bronzosító

12:33 Varjúlány 1 Comments






Amikor a Douglas nyári limitált kiadásáról írtam, említettem, hogy megtetszett belőle a bronzosító, nos, élőben még szimpatikusabb volt, mint a képeken.:)

A csomagolása szerintem teljesen rendben van, van egy kis súlya, jól záródik, strapabírónak érzem, nem tudok mit kifogásolni rajta, egyedül a színéért nem rajongok, bár az is beleillik a koncepcióba, szóval erre se panaszkodhatok.:)
Ráadásul ez a csíkos megoldás is kifejezetten mutatós szerintem, bár külön-külön sajnos nemigen lehet kényelmesen használni a színeket, ahhoz túl kicsik.








Amikor először kinyitottam, nagyon meglepődtem, mert citromos jegesteára emlékeztet az illata. Nem túl erős, de azért én érzem használat közben, igaz, később már nem.






Az állagát én elég selymesnek mondanám, nem túl puha, de nem is kemény, pont ideális.:) Csak minimálisan porzik, én ennyit elnézek neki.
Amit nagyon szeretek benne, az az, hogy az ecset pont megfelelő mennyiséget vesz fel, nem kell percekig dörzsölgetnem, hogy legyen rajta valami, ugyanakkor ha eggyel többet körözök benne a szokottnál, akkor se lesz rajta annyira sok. Ez nekem elég fontos, mivel nem vagyok túl gyakorlott a bronzosító használatában, ráadásul a bőröm is elég fehér, ezért eleve óvatosan kell bánnom vele.




A csíkok külön-külön.

Egyben az összes szín.


A pigmentáltságát én közepesnek mondanám, szerintem ez is pont ideális, így nem olyan könnyű túlzásba esni vele.:) 
A leggyengébb szerintem a világos, highlighternek szánt szín, ez kicsit darabos is, nem az igazi, egyedül nem használnám, viszont a többi világosítására jó lehet.:) A bronzos árnyalatokkal elégedett vagyok, így, önmagában talán a második és a negyedik tetszik leginkább.:) 
Aminek még különösen örülök, az az, hogy enyhe fényük van, nem teljesen mattak, de nem is extrafényesek vagy csillámosak, szerintem így a legkihasználhatóbb ez a kis kompakt.:)


A tartósságát átlagosnak mondnám, nem bír ki egy teljes napot kopás nélkül, de azért nem is tűnik el nyomtalanul egy-két óra után.


Összefoglalva: Én nagyon megszerettem ezt a bronzosítót, megfelelő a csomagolása, a minősége is teljesen rendben van, és még az illata is finom, kezdő bronzosítóhasználóknak szerintem ideális választás lehet!:)


1 megjegyzés: